Lord of War Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ik ben van plan een laptop te kopen. Weten jullie een 'aanradertje' en kun je de prijs zeggen? Reageren
Samurai Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Het hangt er natuurlijk vanaf, wat wil je ermee doen? Gewoon surfen, painten en wat text schrijven. Of zware games spelen ? Reageren
Lord of War Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 eigenlijk vanalles, surfen, gamen enzo.. Reageren
Samurai Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Indien je zware games(SA, call of duty, doom3 e.d.) wilt spelen, moet je al echt kijken naar processor, graphische kaart e.d. Ik denk wil je er zware games op spelen, je toch wel een laptop van 1200 euro of hoger wilt. Je kan ook altijd op www.ebay.be (je bent Belg dacht ik ?) kijken voor goede 2dehands laptopcs. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Denk er ook even over na waarom je een laptop moet hebben. Laptops zijn stukke duurder en iets trager. Tevens is het alleen aan te raden als je echt vaak van werkplek veranderd en het ook op plekken nodig hebt zonder stroom. Wat is ongeveer je budget? wat ben je allemaal van plan? Kan je niet voor het zelfde budget een hele goede PC kopen? Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Een Inspiron 1300 van Dell is wel goed ik heb hem zelf ook en hij bevalt mij prima alleen in heb wel een beter Batterij gekocht en inplaats van 256 MB inter geheugen 512 MB geheugen genomen en je kan er prima games op spelen heb zelf Vice City erop staan en The Godfather en die werken perfect. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.