looney-tunez Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ken iemand hier vertellen hoe je multiplay optie doet op de psp .... Ik weet dat het met WiFi gaat enzo maar waar in het spel kan je naar de multiplay optie gaan..... ( ik heb hier over GTA liberty city ) Reageren
maarte41 Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Als je op start drukt tijdens het spel kun je Multyplayer kiezen en daar kan je kiezen of je een game host of joint. Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Zo gaat dat nieteens. Je moet vlakbij een andere PSP player met LCS staan. en dan contact met elkaar krijgen zo kun je dan Multiplayer spelen. Reageren
mattiejj Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ff stap voor stap 1.je kijkt of je Wi-Fi connection dingetje onder op je PSP aan staat,zo niet,zet hem aan 2.als jij de game maakt duw dan op host en kies je speltype(kijk hier voor de speltypes) 3.de ander ziet als het goed is ook dat jij een game host en klikt op join 4.jullie kiezen een personage 5.en de host(jij)klikt op start game en veel succes nog Reageren
looney-tunez Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 ff stap voor stap1.je kijkt of je Wi-Fi connection dingetje onder op je PSP aan staat,zo niet,zet hem aan 2.als jij de game maakt duw dan op host en kies je speltype(kijk hier voor de speltypes) 3.de ander ziet als het goed is ook dat jij een game host en klikt op join 4.jullie kiezen een personage 5.en de host(jij)klikt op start game en veel succes nog ben je dan verplicht om dicht bij elkaar te staan..... of is er een maximale afstand... ik zit namelijk in spanje en kan ik dan ook met iemand uit holland conecten.... Reageren
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 nee dat gaat niet,maar als je bijvoorbeeld eentje op zijn kamer en jij op de WC moet wel lukken Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.