Jump to content

Dans Game

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hellow,

euhm... ik heb al gehoord van dans games, waar je dan danspassen op leert ofzow,

maar ik zou heel graag willen dansen maar hoe noeme deze spel(len) dan ????????

Voor op playstation 2 . (ll.)

Dankuuuuuuu :D :D :D

Bewerkt: door iLoveGta
Geplaatst:

Ik ben voor je gaan zoeken naar die dansspel(len) en ik heb het volgende gevonden. Deze link vertelt meer over het dansen. De naam van het spel in Dance Factory en deze spel is voor de Playstation 2. Daarnaast heb ik na verder zoeken meer dansspellen gevonden. Deze link is een overzicht van het gerne party/dance.

okey thnX maar bestaan er nog meer en moet die dansmat bij alle dans games ?? want dat komt dan wel duur uit :s

EDIT : is er op internet ergens een site waar je ook danspasjes kunt leren want ik wil niet naar een dans school =s

Bewerkt: door iLoveGta
okey thnX maar bestaan er nog meer en moet die dansmat bij alle dans games ?? want dat komt dan wel duur uit :s

Nee, dat hoeft niet perse, je kunt Dance Factory ook kopen zonder die dansmat. Dance Factory zonder dansmat kost € 42,50 en Dance Factory met dansmat kost € 58,50. Om te zien of je een dansmat nodig hebt klik je op Specificaties. Voor Dancing Stage Fever 2 zul je een officiële Konami dansmat moeten kopen. Bij consoleshop moet je dan € 28 betalen voor een dansmat. Voor Dancing Stage Fever 2 moet je € 26,50 betalen.

Bij futuremax zag ik de dansmat voor € 19,95. Op futuremax zijn er meer dancegames te vinden. Ik kwam Flow - Urban Dance Uprising tegen. Deze game kost €19,95. Een andere game die ik zag was Dancing Stage Fusion voor de prijs van €34,95.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Geplaatst:

Voor de meeste Dans spellen.

Heb je een mat nodig dus lijkt 't mij wel nodig om een mat aanteschaffen.

Maar die matten kunnen wel kapot gaan. :cab:

Je moet er ook wel voorzichtig mee doen anders is je plezier er snel van af :{

Veel plezier met dansen :dans::dans::erm:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...