sammerd Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 hoe zet je een modificatie(in mijn geval een wagen) als RAR-bestand in gta sa? hoe begin ik daar aan?? Reageren
Typhoon Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Ten eerste moet je dar Rar bestand uitpakken, dit doe je met Winrar, Winrar kan je hier downloaden. Meestal zit er een Readme in het Rar bestandje, daar staat ook uitgelegd hoe je de mod moet instaleren. Het instaleren van een mod doe je meestal met een progamma, 2 erg veel gebruikte progamma's zijn IMG-Tool 2.0 en San Andreas Mod Instaleren (SAMI) De IMG-Tool kan je hier downloaden en SAMI kan je hier downloaden. [Let op: Je moet je wel registreren/inloggen om de tools te downloaden] Het instaleren staat in het Readme beschreven maar kijk van te voren hier en hier ook nog even een kijke. Als je de mod met SAMI wilt instaleren kan je hier even kijken voor een kleine uitleg. Als je nog vragen hebt stel ze maar Reageren
sammerd Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 alvast bedankt, kga direkt eens uitprobere Reageren
sammerd Geplaatst: 29 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 het werkt bedankt. maar nu blijft mijn spel bij het laadscherm hangen, de statusbalk van het laden blijft hangen in de helft, hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 het werkt bedankt. maar nu blijft mijn spel bij het laadscherm hangen, de statusbalk van het laden blijft hangen in de helft, hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? Waarschijnlijk heb je de mod verkeerd geïnstalleerd. Als je een back-up (reserve kopie), moet je die gebruiken om je spel weer werkend te krijgen. Anders moet je GTA:SA opnieuw installeren. (Wil je voortaan niet meer dubbelposten? Dit is tegen de regels. Je kunt je post aanpassen door op de EDIT-knop te drukken. Deze vind je rechtsboven in je eigen post.) Reageren
ikt Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Probeer eens New Game te doen Sommige mods moeten new game Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.