iLoveGta Geplaatst: 29 juli 2006 Rapport Geplaatst: 29 juli 2006 Helloow, euhm.. nu bestaat ook al iPocket maar dat is bijna hetzelfde als een i-pod nano, maar wat is het verschil ??? Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Het is in ieder geval geen product van Apple (anders staat hij hier wel). Het zijn volgens mij 'look-a-likes', ze zien er er ongeveer hetzelfde uit. Paar voorbeelden: iPod mini: iPocket: iPod nano & iPocket: Reageren
iLoveGta Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ja op deze laatste foto, die linkse de iPOcket ga ik kopen in het zwart Reageren
iLoveGta Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Maar waar kan ik dat kopen, want ben al in mediamarkt en carrefour geweest :o en ze hebbe ndat daar nie :s EDIT : owww neee srryy als ik dubbelpost ma was het ff vergeten SORRY ! Bewerkt: 31 juli 2006 door iLoveGta Reageren
iLoveGta Geplaatst: 5 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 Bart smit daar kan ik het kopen , ik woon in Gent en dan moet ik naar de stad, waar kan ik het nog kope Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.