Radio Es. Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Voor je kunt spelen met Network playing moet je een CD'tje hebben om wat op je Memorycard te zetten. Hoe kom/kwam jij eraan? Reageren
Maarten!! Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Voor je kunt spelen met Network playing moet je een CD'tje hebben om wat op je Memorycard te zetten.Hoe kom/kwam jij eraan? ik bergrijp je niet Reageren
Spacecraft Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik neem aan dat hij deze bedoelt, voor de PS2. Waar ik hem heb gehaald.. Zou het eigenlijk niet meer weten? Ik denk gewoon bij de gameshop gehaald. Reageren
Radio Es. Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Voor je kunt spelen met Network playing moet je een CD'tje hebben om wat op je Memorycard te zetten. Hoe kom/kwam jij eraan? ik bergrijp je niet Als je wilt gaan on-line gamen op de ps2, moet je een netwerk-adaptor hebben, een netwerk snoertje, en een cd'tje; die heb je nodig om íets op je memorycard te zetten; zonder dat kan je niet on-line gamen! Ik neem aan dat hij deze bedoelt, voor de PS2. Waar ik hem heb gehaald.. Zou het eigenlijk niet meer weten? Ik denk gewoon bij de gameshop gehaald. je kan em toch ook via de post krijgen, ik heb zo'n briefje/kaartje gestuurd (dat zat in het boekje bij je ps2-mini/netwerkadaptor). Reageren
Maarten!! Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Voor je kunt spelen met Network playing moet je een CD'tje hebben om wat op je Memorycard te zetten. Hoe kom/kwam jij eraan? ik bergrijp je niet Als je wilt gaan on-line gamen op de ps2, moet je een netwerk-adaptor hebben, een netwerk snoertje, en een cd'tje; die heb je nodig om íets op je memorycard te zetten; zonder dat kan je niet on-line gamen! Ik neem aan dat hij deze bedoelt, voor de PS2. Waar ik hem heb gehaald.. Zou het eigenlijk niet meer weten? Ik denk gewoon bij de gameshop gehaald. je kan em toch ook via de post krijgen, ik heb zo'n briefje/kaartje gestuurd (dat zat in het boekje bij je ps2-mini/netwerkadaptor). weet ik nou ook weer heb zelf geen playstation 2 dus Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.