Jump to content

Vreemde Knakkers

Recommended Posts

Geplaatst:

Ze doen er niet veel bijzonders. Deze mensen zijn niet erg bijzonder. Het zijn waarschijnlijk gewoon GTA III zwervers. In die tunnel zou Darkel zijn opdrachten geven. Darkel is op het laatste moment geschrapt personage van GTA III. Met de zoekfunctie heb ik een topic over Darkel gevonden. In het topic vind je alles over Darkel. Je kunt zien hoe hij eruit ziet en natuurlijk de reden waarom Darkel op het allerlaatste moment is geschrapt. Die zwervers en Darkel lijken veel op elkaar.

Geplaatst:

Een opmerking is nog dat dit niet helemaal normale zwervers zijn. Ze hebben namelijk molotov cocktails bij zich. Blijkbaar brand hun wodka best wel goed. :puh:

Geplaatst:
Een opmerking is nog dat dit niet helemaal normale zwervers zijn. Ze hebben namelijk molotov cocktails bij zich. Blijkbaar brand hun wodka best wel goed. :puh:

Is dat witte pakje geen hidden package?

Geplaatst:

Inderdaad die kan je er ook nog is vinden.

Kortom deze plek moet je dus niet missen in GTA3.

Dit is echt een van die plekken in GTA waarvan je van denkt dat ze er eerst iets anders mee van plan waren.

Geplaatst:

In GTA Liberty City Stories zie je trouwens ook soms (enkel tijdens sommige missies) zo'n zwerver(s) met één molotov cocktail in de hand.

Geplaatst:
In GTA Liberty City Stories zie je trouwens ook soms (enkel tijdens sommige missies) zo'n zwerver(s) met één molotov cocktail in de hand.

ik heb er maar één opgemerkt in LCS en dat was tijdens de missie slacker

Geplaatst:

Het is leuk om eerst de Banshee te jatten uit de garage en dan de zwervers met volle sneldheid omver te rijden :D

Geplaatst:

ik heb er maar één opgemerkt in LCS en dat was tijdens de missie slacker

Dat klopt, maar er komt ook zo'n zwerver voor in een missie van Donald Love, als hij in het Flophouse is. Daar zie je in die gang zo'n zwerver voorbijwandelen.

Geplaatst:
Flophouse?? Waar is dat??

Het Flophouse kan je vinden in Shoreside Vale. Op het kaartje is het aangeduid door middel van een rood vierkantje. Ik weet niet of dat gebouw in GTA III ook 'Flophouse' heet.

Kaartje:

flophouselokatiemp8.th.jpg

Klik voor vergroting.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...