.Timothy Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Zeg ik heb een vraagje: Wat doen deze knakkers in die tunnel Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ze doen er niet veel bijzonders. Deze mensen zijn niet erg bijzonder. Het zijn waarschijnlijk gewoon GTA III zwervers. In die tunnel zou Darkel zijn opdrachten geven. Darkel is op het laatste moment geschrapt personage van GTA III. Met de zoekfunctie heb ik een topic over Darkel gevonden. In het topic vind je alles over Darkel. Je kunt zien hoe hij eruit ziet en natuurlijk de reden waarom Darkel op het allerlaatste moment is geschrapt. Die zwervers en Darkel lijken veel op elkaar. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Een opmerking is nog dat dit niet helemaal normale zwervers zijn. Ze hebben namelijk molotov cocktails bij zich. Blijkbaar brand hun wodka best wel goed. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Een opmerking is nog dat dit niet helemaal normale zwervers zijn. Ze hebben namelijk molotov cocktails bij zich. Blijkbaar brand hun wodka best wel goed. Is dat witte pakje geen hidden package? Reageren
Joriz Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Inderdaad die kan je er ook nog is vinden. Kortom deze plek moet je dus niet missen in GTA3. Dit is echt een van die plekken in GTA waarvan je van denkt dat ze er eerst iets anders mee van plan waren. Reageren
VforV Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 In GTA Liberty City Stories zie je trouwens ook soms (enkel tijdens sommige missies) zo'n zwerver(s) met één molotov cocktail in de hand. Reageren
big brunelli Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 In GTA Liberty City Stories zie je trouwens ook soms (enkel tijdens sommige missies) zo'n zwerver(s) met één molotov cocktail in de hand. ik heb er maar één opgemerkt in LCS en dat was tijdens de missie slacker Reageren
Mark B. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Het is leuk om eerst de Banshee te jatten uit de garage en dan de zwervers met volle sneldheid omver te rijden Reageren
Donwell Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 4 augustus 2006 Inderdaad, en zo heb je nog wel meer van dat soort dingen. Reageren
VforV Geplaatst: 5 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2006 In GTA Liberty City Stories zie je trouwens ook soms (enkel tijdens sommige missies) zo'n zwerver(s) met één molotov cocktail in de hand. ik heb er maar één opgemerkt in LCS en dat was tijdens de missie slacker Dat klopt, maar er komt ook zo'n zwerver voor in een missie van Donald Love, als hij in het Flophouse is. Daar zie je in die gang zo'n zwerver voorbijwandelen. Reageren
Donwell Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Flophouse?? Waar is dat?? Reageren
VforV Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Flophouse?? Waar is dat?? Het Flophouse kan je vinden in Shoreside Vale. Op het kaartje is het aangeduid door middel van een rood vierkantje. Ik weet niet of dat gebouw in GTA III ook 'Flophouse' heet. Kaartje: Klik voor vergroting. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.