Jump to content

Influence

Recommended Posts

Geplaatst:

Een keer deed ik niks aan een gangwar, en even later was het volgens mij afgelopen en kreeg ik het bericht ; You left the attack unchecked!,You've lost influence! Wat betekent dat eigenlijk? En wat zijn de gevolgen daarvan als je het vaak doet?

Geplaatst:
Een keer deed ik niks aan een gangwar, en even later was het volgens mij afgelopen en kreeg ik het bericht ; You left the attack unchecked!,You've lost influence! Wat betekent dat eigenlijk? En wat zijn de gevolgen daarvan als je het vaak doet?

Ik geloof dat dat betekent dat je het gangwar gebied bent verlaten zonder dat je de war hebt afegmaakt. Als je een war gaat houden zul je in je radar steeds een gebied zien knipperen dat je aan het veroveren bent, als je daar buitenkomt zal je de melding krijgen dat je terug moet naar het gebied waar je de war houd. Als je dat na een tijdje nog niet doet word de war beïndigd en zal het gebied niet groen maar ik geloof grijs worden. Volgens mij is het heel moeilijk dan weer dat gebied te veroveren, blijf dus altijd gewoon in het gebied van de war.

Geplaatst: (bewerkt)

Behalve dat je zelf gangterritories kan aanvallen, liggen jouw gang territories ook constant onder vuur.

Als dit gebeurd, zie je meestal linksbovenin op jouw scherm een berichtje staan dat jouw gangterritory onder vuur ligt. Op de radar begint dat gebied dan met rood op te knipperen, en heb je ongeveer 24 uur (in gametijd) om jouw gangebied te beschermen. Doe je dit echter niet, dan wint de vijandige gang die jouw gangterritory onder vuur had liggen, en verlies je het gebied. Dan komt er in beeld te staan dat je 'influense' verloren hebt.

Je kan er dan voor kiezen om dat stuk ganggebied weer terug te winnen, door weer een gangwar in het betreffende gebied te starten.

Maar als je er gewoon voor zorgt dat je jouw ganggebieden beschermt, dan zullen vijandige gangs ze ook niet in kunnen pikken.

Als je dus ziet dat één van jouw gangterritories onder vuur ligt, kan je het knipperende icoontje dat dan ook op jouw radar verschijnt volgen, en zo als je het onder aanval liggende ganggebied hebt bereikt terugwinnen als je dan alle aanvallende gangsters uitschakeld.

Edit: @ -Matthijs-: Ja, dat krijg je dan als je zelf een ganggebied aanvalt en een gangwar start. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst:

Ja, want ik ben niet eens in het war gebied gekomen, ik heb het gewoon voorbij laten gaan en toen stond dat er.

Geplaatst:

"You've lost influence." betekend: "Je hebt invloed / aanzien verloren."

Aanzien heb je van je mede gangleden omdat ze opkijken naar je.

Invloed heb je van de vijandige gangs. Als je ze laat doen zonder dat jij er iets aan doet 'denken' ze: "Amai, zo simpel om hier even die gang te terroriseren." Met andere woorden: redenen om je meer lastig te vallen.

Geplaatst:

Als één van jouw gebieden onder aanval is en je doet er niks aan staat er uiteindelijk inderdaad "you lost influence".

Dat gebied dat aangevallen werd zal nu iets lichter groen worden, en als het vaker aangevallen word en je doet er niks aan valt het in de handen van de vijand.

Aan Santa Marina Beach zie je ook eerst grote lichtpaarse Ballas vlakken, en middne in Los Santos zijn die vakken donkerder.

Dat betekent dat die gebieden makkelijker te pakken zijn.

Als één van jouw gebieden wordt aangevallen zie je een paars of een geel icoontje, paars is Ballas, geel is Vagos.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...