Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hey wie wil voor mij sun shine autos in sa zetten of de dff en col maken wat ik heb een probleem met gmax met het dff exporteren

alvast bedankt

gr Johan

Geplaatst:

Ik denk dat er weinig tot geen mensen zijn die hier zin in hebben. Je kunt het ook het beste zelf doen dan kun je hem ook op je eigen wensen aanpssen. Probeer het is met 3Ds Max. Ergens in het modding gedeelte kun je vast wel een trail vinden, als je over je trail heen bent en je wilt niet batelen, pb me.

Geplaatst:

Dit kun je zelf ook wel denk ik, ik zal het even uitleggen:

• Exporteer de drie bestanden van Sunshine (txd, col en dff) naar een willekeurige map
  • Zoek in een map in maps waar de Sunshine bestanden in staan, zoek ze op in een IPL en een IDE
  • Kopiëer de regel van de IPL in een IPL van SA, en met de IDE doe je hetzelfde
  • Het enige dat je nu nog moet doen is de coördinaten wijzigen naar een plaats waar jij hem wilt, dat doe je met de Place Manager.
  • En vergeet natuurlijk niet om de dff, txd en col van SunShine in de GTA3.img van SA te zetten!!!

Zo moet het wel werken, veel geluk, als je er niet uitkomt vraag je het maar!

TcT MafIosO

Geplaatst:

Even nog een klein aanvoeging, zorg er wel voor dat je .TXD op SA staan, je .DFF SA formaat is, en je COL een COL III formaat is en geen COL II of I formaat is.

De .DFF naar SA aanpassen is de .DFF nemen, exporteren als .3DS, dan importeren als .3DS, dan met SA_DFF de .DFF maken, zodat hij in SA kan.

De .TXD is heel makkelijk rechtonderaan in de .TXD Workshop staat een balkje, waarin het game-type staat, GTA SA, GTA VC, GTA III etc. Die hoef je alleen op SA te zetten, en weer opslaan.

De .COL weet ik helaas niet omdat ik dat zelf ook nooit geprobeerd hebt, en iok weet niet of dat van de .DFF helemaal klopt, maar dacht 't wel, maar het is al een aardig tijdje geleden dat ik dat hebt gedaan.

Veel Suc6 ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...