Toni Caprioni Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik heb een vraag over The Godfather The Game. Het gaat over vendetta's. Ik wil graag alle families uitroeien, maar ik snap niet hoe je een oorlog moet beeindigen met een andere familie. Weet iemand dat??? Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Je hebt politie agenten en je hebt FBI's nou gaath et om de FBI's je moet er een zien te vinden op de kaart staat het als ik het goed heb aangegeven als je hem hebt gevonden moet je hem omkopen dan zorgt hij dat de oorlog beeincigt word Maar dan heb je niet de oorlog gewonnen het word alleen beindigt als je hem wilt winnen moet je bij een man een bom kopen die moet je dan bij de vijand in de kleder van hun huis leggen en dan maken dat je wegkomt als hij ontploft heb je gewonnen Bewerkt: 30 juli 2006 door gammie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik heb een vraag over The Godfather The Game. Het gaat over vendetta's. Ik wil graag alle families uitroeien, maar ik snap niet hoe je een oorlog moet beeindigen met een andere familie. Weet iemand dat??? Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar je kan een war eindigen door een soort geheime agent om te kopen. Je kan zoals je weet een normale agent omkopen maar dan heb je ook nog een soort FBi man, die vind je meestal in een kerk. Als je wilt weten hoe dat icoontje ruit ziet van een FBI man moet je even naar de map gaan en dan onder het kopje Black Market Merchants. Een andere manier weet ik eerlijk gezegd niet.. Ik heb hier nog wat voor je gemaakt, ik hoop dat je het goed kan zien: Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Je hebt politie agenten en je hebt FBI's nou gaath et om de FBI's je moet er een zien te vinden op de kaart staat het als ik het goed heb aangegeven als je hem hebt gevonden moet je hem omkopen dan zorgt hij dat de oorlog beeincigt word Maar dan heb je niet de oorlog gewonnen het word alleen beindigt als je hem wilt winnen moet je bij een man een bom kopen die moet je dan bij de vijand in de kleder van hun huis leggen en dan maken dat je wegkomt als hij ontploft heb je gewonnen Bedoel je van zo'n winkeltje met illegale zaken in de kelder. Wat vragen: Moet ik daar dan dynamiet in gooien en wegrennen??? Kan een familie hierna nog terugkomen als ze zijn verslagen??? Waar kan ik dynamiet kopen??? Moet ik de dynamiet op een vaste plek plakken in een illegale kelder??? Alvast bedankt! Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Moet ik daar dan dynamiet in gooien en wegrennen??? Kan een familie hierna nog terugkomen als ze zijn verslagen??? Waar kan ik dynamiet kopen??? Moet ik de dynamiet op een vaste plek plakken in een illegale kelder??? 1.Ja 2.Weet ik niet 3.Staat aangegeven op de Kaart 4.Weet ik niet Bewerkt: 30 juli 2006 door The Mafia Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Je hebt politie agenten en je hebt FBI's nou gaath et om de FBI's je moet er een zien te vinden op de kaart staat het als ik het goed heb aangegeven als je hem hebt gevonden moet je hem omkopen dan zorgt hij dat de oorlog beeincigt word Maar dan heb je niet de oorlog gewonnen het word alleen beindigt als je hem wilt winnen moet je bij een man een bom kopen die moet je dan bij de vijand in de kleder van hun huis leggen en dan maken dat je wegkomt als hij ontploft heb je gewonnen Bedoel je van zo'n winkeltje met illegale zaken in de kelder. Wat vragen: Moet ik daar dan dynamiet in gooien en wegrennen??? Kan een familie hierna nog terugkomen als ze zijn verslagen??? Waar kan ik dynamiet kopen??? Moet ik de dynamiet op een vaste plek plakken in een illegale kelder??? Alvast bedankt! De laatste missie die je moet doen daar moet je alle 4 de familie's uitschakelen. In die missie moet je hun hideout binnenvallen en dynamiet plaatsen, dit moet je bij elke familie doen. zodra je dat gedaan hebt zal de familie verdwijnen en word de hideout van jou. De winkels blijven nog wel van de familie die op dat moment de eigenaar is, die winkels zul je dus allemaal moeten veroveren. Dus als je een war wilt eindigen zoek een FBI agent op. Die is meestal in de kerk te vinden, koop hem om en je zal gewonnen hebben in de gangwar. Dit betekent dus niet dat de familie weg is! Want dit kan je alleen doen in de laatste missie! Reageren
Kama Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Moet ik daar dan dynamiet in gooien en wegrennen??? Kan een familie hierna nog terugkomen als ze zijn verslagen??? Waar kan ik dynamiet kopen??? Moet ik de dynamiet op een vaste plek plakken in een illegale kelder??? 1.Ja 2.Weet ik niet 3.Staat aangegeven op de Kaart 4.Weet ik niet Ff aanvullen 1. Ja, maakt niet uit waar je em gooit als het maar in de zaak is. 2. De familie is dan niet dood hé, je hebt gewoon een gangwar gewonnen. Dan is hun woede afgekoeld en zal het dus langer duren voordat je weer een gangwar met hen gaat krijgen. Maar wil ju hun uitroeien moet je doen wat -Matthijs- juist mooi heeft uitgelegd. 3. Ja zaols Thomas Crown al zei staat op de kaart, dan zie je dus zo een dynamiet logo. Als je dan naar die plek gaat zal er een persoon staan om te vragen of je geintreseerd bent in dynamiet en dan gewoon ja zeggen. 4.Maakt dus helemaal niet uit waar, gewoon in het gebouw en dan loop je lekker weg en boem alles de lucht in. Dan later als je nog eens voorbij komt is alles dicht getimmerd maar na een paar dagen is het terug een zaak. Dus ddan kan je die nog altijd overnemen en zo winst maken Ik hoop dat je het snapt anders vraag je het maar. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Hey bedankt, ik ben niet bij de laatste missie maar ik heb gehoord van een gozer dat ik de Compound Van De Tataglia's moet laten ontploffen, snel doen, ben ik daar al vanaf! Edit:Ik ben Caporegime (Capo) dus ik ben nog lang niet bij het einde..... Thomas Crown---->>>>Dennis Bewerkt: 1 augustus 2006 door Thomas Crown Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Even iets zeggen je moet geen dynamiet kopen maar een bom die je meestal ook in de kerk kan kopen. Dynamiet werkt niet daar is de zaak niet van opgeblazen en bom wel. Bewerkt: 1 augustus 2006 door S.W.A.T. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Nog een vraagje: Ik heb de compound van de Stracci's (in New Jersey dacht ik) overgenomen. Ik heb bijna alle winkeltjes overgenomen, maar iedere keer staan die gasten mij op te wachten bij een van mijn hotels in New Jersey, hoe kan dit????En wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat ze nooit meer daar zullen staan???? Reageren
gybrus Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 om een war uit te laten breken moet je of een heleboel ventjes dood knallen of ja wat iemand hierboven zij van FBI(maar ik dacht dat je dan de war stopte...) en als je een familie wilt uit moorden dan moet je het spel eerst tot het einde spelen(beina) en 1 van de laatste missies is om alle families uit te roeien en dan heb je gewonnen.(wel moeilijk) greets Reageren
RobertSA Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Is The Godfather er voor de PSP? Zo nee, komt ie nog? dat zou ik wel fijn vinden. Reageren
Kama Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Nog een vraagje: Ik heb de compound van de Stracci's (in New Jersey dacht ik) overgenomen. Ik heb bijna alle winkeltjes overgenomen, maar iedere keer staan die gasten mij op te wachten bij een van mijn hotels in New Jersey, hoe kan dit????En wat kan ik er aan doen om er voor te zorgen dat ze nooit meer daar zullen staan???? Volgens mij heb je hem dan niet volledig overgenomen, ofwel heb je de geheime handel van die winkel niet overgenomen(Ga dan eens met de lift helemaal naar boven, daar vind je meestal een geheime handel bij een hotel). Het kan ook zijn dat zij die winkel gewoon iedere keer terug "stelen". En dus dat je de Stracci's hebt uitgemoord gaat je niet helpen als die winkel van een andere familie is. Het kan dus zijn dat in New Jersey een winkel is van een andere familie. Dat kan dus ook een reden zijn. Om te zien van welke familie die handel is moet je kijken naar het "familieschild" op je kaart, en dan kan je kijken in je menu welk schild van welke familie is. Er is dus niet eigenlijk niks om ze tegen te houden, als ze proberen de zaak terug te stelen moet je ze gewoon gaan afmaken, dat is niet zo moeilijk hoor en het gebeurd niet vaak. Kortom: Roei alle families uit om het te doen stoppen dat ze winkels van je stelen.(Kan dus wel alleen als je alle missies uit hebt gespeeld, nog even wachten en je bent er zo ) Nog problemen, vraag maar __________________________________________________ Is The Godfather er voor de PSP?Zo nee, komt ie nog? dat zou ik wel fijn vinden. Coming Soon For PSP™, Xbox®360 Nog even wachten Bewerkt: 6 augustus 2006 door Kama Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Trouwens, ik had een oorlog met de Stracci's. Ik ging naar een kerk en ik kocht een FBI'er om. IK had daarna de oorlog gewonnen!!! Ik moet daar nu ongeveer 2 winkels overnemen, maar die zijn dicht i.v.m. een sterfgeval in de familie (wie deed dat, ). Ik heb alle compounds al veroverd en ik denk hun pakhuis ook al, in ieder geval, als ik op select druk (PS2) staat er dat New Jersey van de Corleone's is, dus het is raar dat ze mij dan op kunnen wachten. Misschien ligt het eraan dat ik nog twee winkeltjes moet hebben, een hotel en een ander winkeltje. Alleen een vraagje, wanneer gaat de winkel weer open als iets is afgebrand of als iemand is gestorven???? Reageren
Kama Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Gaat even duren voordat hij terug open gaat. Maar wees gerust hij gaat terug open! Ik denk dat hij na een (minder dan) uurtje spelen terug open gaat EDIT: Ben je zeker dat die winkel waar die mannen de hele tijd terug komen de Stracci's zijn? Kan eigenlijk niet , is het geen andere familie? Bewerkt: 6 augustus 2006 door Kama Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.