Toni Caprioni Geplaatst: 6 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 (bewerkt) Gaat even duren voordat hij terug open gaat. Maar wees gerust hij gaat terug open! Ik denk dat hij na een (minder dan) uurtje spelen terug open gaat EDIT: Ben je zeker dat die winkel waar die mannen de hele tijd terug komen de Stracci's zijn? Kan eigenlijk niet , is het geen andere familie? Het zijn mannen met blauwe pakken, dat zijn volgens mij Stracci's. Edit: Ik ben er nu al niet meer, maar als ik terug ben zal ik kijken of het nog steeds Stracci's zijn. Ik heb alles bijna al, nog twee winkeltjes en een pakhuis denk ik, dus zoveel Stracci's horen er niet te zijn. Edit 2: Ik ben nu in Little Italy en ik kwam weer blauwe mannentjes tegen, ik snap er niks van, Stracci's in Little Italy. In New Jersey kwam ik mafialeden in donkerbruine pakken tegen, hoe komen die nou daar????En even over de compounds, het is niet moeilijk, in een uur heb je ze wel, als je niet faalt, en ik heb daar geen bommen maar dynamiet in geplant, en dat kon ook. Ontopic: Ik heb een mooi ontdekking voor mezelf gedaan, in een park in New Jersey kwam ik een gozer tegen met een shotgun voor veel geld. Ik kocht het en het bleek een Street Sweeper(niv. 3) te zijn, is dat al bekend, daar in New Jersey had ik ook al de dubbelloops shotgun gekocht an niveau 2, is dat ook al bekend???? Bewerkt: 6 augustus 2006 door Thomas Crown Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 6 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2006 Ontopic: Ik heb een mooi ontdekking voor mezelf gedaan, in een park in New Jersey kwam ik een gozer tegen met een shotgun voor veel geld. Ik kocht het en het bleek een Street Sweeper(niv. 3) te zijn, is dat al bekend, daar in New Jersey had ik ook al de dubbelloops shotgun gekocht an niveau 2, is dat ook al bekend???? Ja dat is uiteraad bekend, als je op de map kijkt in TGF zie je soms wel eens een wapentje. Dat betekent dat je daar wapens kan kopen, je hebt ook nog speciale wapens zoals een dikke shotgun, als je die koopt bereik je met dat geweer een nieuw niveau. Je kan zo'n handelaar tegen komen door op het kaartje te kijken waar je een wapen ziet met veel bling bling eromheen. (Gele sterrtjes) Ik weet het icoontje niet zo 1,2,3 uit mijn hoofd. Maar sowieso kosten deze upgrades een boel geld, je moet dus heel wat klusjes doen.. Hoe meer sterretjes hoe beter een wapen, en hoe duurder geloof ik.. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Dank je, zijn er misschien ook upgrades van de magnum of pistool of andere wapens???? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Dank je, zijn er misschien ook upgrades van de magnum of pistool of andere wapens???? Ja hoor voor zover ik weet zijn er aardig wat upgrades. Zo weet ik dat er een upgrade is voor de thompson. Je krijgt dan een zwarte moderne thompson die beter schiet en waar meer ammo in kan. Voor pistolen heb je ook upgrades, volgens mij kan je voor de magnum een soort gouden wapen krijgen, maar dit weet ik niet helemaal zeker. Na de upgrades ben je er in ieder geval van verzekerd dat jou geweer meer 'schade' aan kan richten dan daarvoor. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 7 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 Oke, dan ga ik snel zoeken! He bedankt voor je hulp Matthijs! Reageren
Dikbuik Geplaatst: 7 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2006 De magnum is te upgraden naar een gouden magnum, daarvoor moet je naar zon plaatje van die magnum dealer met gele sterretjes en dingen eromheen maar volges mij is dat upgrade 2 voor de magnum dus moet je eerst upgrade 1 halen bij zon magnum met grijze sterretjes voordat je die gouden kan kopen succes ermee Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Je kan volgens mij bijna alle wapens upgraden maar dan moet je even zoeken naar dealers want ik heb nu een tommy gun level 3 (dilinger) en een shotgun level 3. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 9 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 Dus er zijn upgrades van alle wapens. Ik vind zelf de normale magnum en Tommy Gun al heel erg goed, dus als ze nog beter zijn, ga ik die snel opzoeken. Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 De dilinger kost 500.000 volgens mij en heeft 750 kogels in een magazijn. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Hello guys, Ik ben nu Don van New York en moet nog een winkeltje overnemen, ik had al snel een vergadering, toen ik ongeveer 10 winkeltjes moest overnemen, ik heb alle upgrades van de wapens, de Dillinger is duur maar echt vet! Ik heb per ongeluk de bazin van dat winkeltje dood geschoten, wanneer gaat dat winkeltje weer open??? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Na een week wanneer je je geld krijgt gaat de winkel open dat is net zo met een explosie. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik wachtte een week na de ontploffing, op woensdag, en toen was hij dicht, dus gewoon tot maandag wachten??? Reageren
Planlos Ultra Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Dan zou ik gewoon wachten tot maandag. Waarschijnlijk is dat zo omdat het de eerste dag van de week is. Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 augustus 2006 Oke bedankt, ik ga het morgen afwachten(onze tijd) totdat ze weer open is. Reageren
SilverDust Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 *Bump* Vraagje, Ik ben nu The Godfather aan het proberen uit te spelen, Maar als er een Mob War ofzo is komt er een bericht dat ik iets moet doen, Maar dat berichtje is veel te snel weg . Dus weet iemand wat ik moet doen als er een Mob War is? Want ik weet niet wat ik moet doen, als die tijd om is is er een winkel ontploft ofzo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.