-Matthijs- Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Ik heb het al een tijdje niet meer gespeeld maar je kan een war eindigen door een soort geheime agent om te kopen. Je kan zoals je weet een normale agent omkopen maar dan heb je ook nog een soort FBi man, die vind je meestal in een kerk. Als je wilt weten hoe dat icoontje ruit ziet van een FBI man moet je even naar de map gaan en dan onder het kopje Black Market Merchants. Een andere manier weet ik eerlijk gezegd niet. Zodra je dat gedaan hebt zul je moet iedere familie weer vrienden zijn. Of beter gezegd bij iedereen gaat de haat weg. Ik heb hier nog wat voor je gemaakt, ik hoop dat je het goed kan zien: Bewerkt: 26 augustus 2006 door -Matthijs- Reageren
mattiejj Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 je kan ook een winkel ofzo van de gang waarmee je war hebt opblazen,dan win je ook.. Reageren
Typhoon Geplaatst: 26 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 26 augustus 2006 (bewerkt) Een bendeoorlog kan je door 2 manier eindigen, de 1e en de makkelijkste is door een FBI Agent om te kopen (kijk in je ingame map), deze zijn wel prijzig maar je zal de gangwar winnen, de 2e die ik nog niet geprobeerd hebt is een zaak van een revialiserende familie opblazen (de familie war je een bendeoorlog mee hebt), je zal dit waarschijnlijk met een dynamit of bom moeten doen. Een bendeoorlog duurt ongeveer 45.00 minuten dus je kan dit makkelijk redden. Wanneer je TGF legaal hebt kan je nog even op Blz 13 van het boekje kijken onder de kom Vendetta's. Te laat... Bewerkt: 26 augustus 2006 door Typhoon Reageren
SilverDust Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Ok, Ben nu al weer een stuk verder, Heb net alle Dons vermoord. Nu moet ik allevier de Familie 'Compounds' Nog opblazen met een bom. Iemand hier nog goede tips voor? Er staat altijd erg veel bewaking voor zo'n Compound. Heb het al een paar keer geprobeert maar zonder succes Reageren
Dikbuik Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 veel munitie en de beste wapenupgrades kopen. mijn strategie was om eerst met molotov cocktails te gooien naar de voorste bewakers en dan met die dillinger de rest neer te maaien en meteen naar het achterste gebouw te lopen en dat eerst op blazen, dan kun je via de achter ingang van het hoofdgebouw naar binnen en zo heb ik het uitgespeeld Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 veel munitie en de beste wapenupgrades kopen. mijn strategie was om eerst met molotov cocktails te gooien naar de voorste bewakers en dan met die dillinger de rest neer te maaien en meteen naar het achterste gebouw te lopen en dat eerst op blazen, dan kun je via de achter ingang van het hoofdgebouw naar binnen en zo heb ik het uitgespeeld Inderdaad dat is een goeie tacktiek. Ik zette mijn auto schuin neer zodat ik daar achter kon schuilen. Ik gooide als eerst dynamiet om de blokerende vrachtwagens en dergelijke uit de weg te ruimen. Meestal am je ook nog wat mannetjes mee. Dan begon ik vanaf mijn auto de mensen dood te schieten die ik in mijn bereik had, dus de mensen die ik kon zien. Om niet teveel munitie te verbruiken, had ik meestal aan 1 schot genoeg. Een sterk handwapen bijvoorbeeld een Magnum. Omdat je vanaf je auto nog ver weg staat bij mannetjes kun je ze in alle rust door het hoofd schieten. Dan als iedereen dood is, pak je je tommygun (lvl 3) of een shotgun. Ik loop altijd wat voorzichtig naar de ingang, er kan zo iets om de hoek komen. Ik kijk altijd eerst rond waar ik zou kunnen schuilen zodra ik dat zie ren ik erop af. als ik eenmaal daar ben, zie je weer allemaal mannetjes. Met je tommygun moet dit geen probleem zijn, maar let wel op. Als je voor je kijkt komen ze zo van links en pakken ze je als nog. Als je denkt iedereen te hebben loo-p je rustig naar de deur toe, het komt mij vaak voor dat er nog iemand komt die je alsnog koud maakt. Als je de deur open doet zitten er nog 2 á 3 man in dat huis, meestal met een shotgun en die zijn van dichtbij gevaarlijk. Dan als hen dood zijn moet je naar de kelder, daar zitten meestal 2 man. Een daarvan met een shotgun, als je rustig om de hoek komt heb je genoeg tijd om ze neer te schieten. Als dat gebeurd is loop ik altijd even weer naar boven, ik doe dat zodat ik precies weet waar ik heen moet, en dat ik niet een verkeerde kamer inloop als ik de bom heb geplaatst. Neem de geweren etc. mee die in de kleder liggen en plaats de bom, ren dan ver genoeg weg. Dit is het zo'n beetje mijn tactiek, veel succes SilverDust. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.