Sunray Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Van mij en BaasB. Bewerkt: 30 juli 2006 door Sunray Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) 5 Mischien kun je er de Tekst iets anders doen en het achtergrond wat beter doen Bewerkt: 31 juli 2006 door The Mafia Reageren
TheGuardian Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 hmm, sorry, ik vind hem niet echt zo mooi :$ De render past niet echt bij de achtergrond.Ik denk dat een donkerde achtergrond er veeeeeeeel beter bij zou gestaan hebben.Deze is echt zo licht, daarbij past je gekozen render echt niet bij.. Ook zou ik een leuk lettertype nemen en fond, deze vind ik niet echt iets speciaals. De kleurtekst (wit) die je gekozen hebt, vind ik dan wel mooi voor deze achtergrond, dus dat is wel goed gekozen voor deze achtergrond Ik geef je een 6.4 TheGuardian Reageren
DaBeast Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Best mooie achtergrond, aleen vind ik de render niet echt daarbij passen. De tekst is iets te simpel en de render te pixelactig. Beoordeling: Achtergrond: 6.3 >Mooi, aleen past hij niet bij de render. Kleuren: 6.1 >De render past niet bij de achtergrond, door de kleuren, probeer het wat in dezelfde kleurenstyl te houden.. Render: 5.1 >Te pixelachtig. Effecten: 7.0 >Mooie effecten op de achtergrond, aleen past hij niet bij de render, zoals ik al zei. Tekst: 6.5 >Vind ik net iets te simpel, wel goede lettertype gebruikt. Originaliteit: 6.1 >No comment. Eindscore: 6.4/10 Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.