Jump to content

las ventura

Recommended Posts

THE UNDERDOG (gast)
Geplaatst:

ik heb hem ook nog niet skimi maar je hoeft niet overal te gaan zeggen dat je hem nog niet hebt he ;)

Geplaatst:

ik zit er nu ook maar nu het stukje Woestijn en al de stad maar nog geen missies gehad in de stad maar kan er wel al vrij rond-touren ..

Geplaatst:
ik zit er nu ook maar nu het stukje Woestijn en al de stad maar nog geen missies gehad in de stad maar kan er wel al vrij rond-touren ..

na welke missie kreeg je las ventura om er vrij in te mogen, ik zit nou bij Woozie in Chinatown !!!!

Geplaatst: (bewerkt)

WAAROM HEB IK GEEN PS2!!!!!!!!! :crying: :crying: :crying: :crying: :crying:

Bewerkt: door [loempiaman]
Geplaatst:

kun je voor die missie al in een monster truck ???

als je in zuid LS naar mount chilli (die hoooge berg) rijd gewoon zo meest mogelijk

zuid blijven dan kom je bij een trailerpark,

eerst stond daar maar 1 auto en ik dacht hee laat ik de zonsopgang eens bekijken

(zeer mooi gemaakt) maar toen draaide ik me om en zag een monster truck staan voor 1 van die caravans.

ik weet niet of die daar altyd komt maar je kan het proberen

Geplaatst:

Same here...

Ik heb 2 missies in de woestijn gedaan...maar ik kan al in Venturas rijden :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...