gtamaster1 Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 heey weten jullie mischien een vet spel zoals tekken maar dan voor op de pc? of een ander spel niet de nieuwste spellen maar half life 2 kan hij wel nog goed aan maar battlefield 2 niet en ik houd niet van strategie want ik verveel me namelijk dood nu greetz Reageren
gammie_ Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 heeyweten jullie mischien een vet spel zoals tekken maar dan voor op de pc? of een ander spel niet de nieuwste spellen maar half life 2 kan hij wel nog goed aan maar battlefield 2 niet en ik houd niet van strategie want ik verveel me namelijk dood nu greetz Ik weet zo niet 1 twee een spel te bedenken ik raat je aan even op Bartsmit te kijken als je onder de catogorie game's kijkt heb je een ruime keuze of kijk op een andere site van een game winkel. Zo kun je thuis een beetj orienteren wat voor spel je leuk vind inc. kun je de kosten bekijken Reageren
Ferre Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Als je Half-Life 2 Game Of The Year Edition hebt dan kun je ook Half-Life 2: Deathmatch spelen (ik weet niet zeker of het ook bij gewoon HL² zit). Maar bij HL² DM speel je gewoon online. Ik vind het in ieder geval erg leuk. Ook is er Half-Life 2: Garry's Mod. Alleen daarvoor moet je Half-Life 2, Counterstrike: Source en Half-Life 2: Deathmatch voor hebben. Garry's Mod is een soort aanpassing, ik vind het nu meer een soort speeltuin want je o.a. voetballen (met 'n gun tegen 'n bal aanknallen) en muren bouwen met dozen. En nog meer geinige dingen Hier vind je meer over HL² Garry's Mod: http://gmod.garry.tv/ HL² GOTY vind ik gewoon het beste spel dat ik ken, de graphics zijn erg mooi en een goede gameplay. Bewerkt: 30 juli 2006 door Ferre Reageren
The Mafia Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Mischien is The Godfather The Game wat voor jou ? Als je van veel Actie houd dan is het wel wat voor je. Reageren
gtamaster1 Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 the godfather had ik ma doet het niet:( Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.