Carboy Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 mensen ik ben bezig met een fotosessie rond de 20 a 30 fotos wanener die klaar is maak ik de fotos op moviemaker... het idee is om de mooie plekjes van san andreas te laten zien deze reis word verzorgd door mijn nette CJ en een limosine mercedes de foto`s volgen spoedig Reageren
Wesley Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 La Tour De San Andreas? Hahaha!! Ik ben wel benieuwt naar die foto's Reageren
Vinewood Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Leuk idee, Er zijn wel 100+ foto's nodig om alle mooie plektje's te laten zien in gta Vinewood Bewerkt: 30 juli 2006 door Vinewood Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 ja... dat klopt, en hoort dit ook niet in het gta Sa media forum? nou, zoek eens in het media forum, daar is vast wel wat te vinden Reageren
Dynamic Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ben je vanplan, Om net zoals Le tour de France een soort fiets toch met foto's te maken? Of gewoon van hele mooie plekken en dan in een soort diavoorstelling weergeven. Je kan ook Onder andere. in dit topic kijken want daar staat een kaart van Svenie met allemaal mooie plaatsen. Misschien kan je ook van die plekken foto's maken, Dat scheeld je een hoop werk om alles zelf op te zoeken. Veel succes met je werk. Stuur maar een PBtje als je klaar bent, want ik ben wel benieuwt Reageren
King Room Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Veel succes met je werk. Stuur maar een PBtje als je klaar bent, want ik ben wel benieuwt Ik ben ook erg benieuwd!! Stuur me ook een Pb als het klaar is !! Reageren
Carboy Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Jah ik ga gewoon op pad met mijn bmw en ik ga de mooie plekjes fotograferen en in mediaplayer mooi uitwerken over een week of zoeits is die wel klaar Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.