Jump to content

missie leger

Recommended Posts

Geplaatst:

Heeeyz iemand tips voor deze missie, Ryder gaat vrij snel dood, moet je hem elke keer helpen, of kan je bter snel die dozen inladen?

laats kevin

Geplaatst:

ik had een uzi met veel kogels...zo snel mogelijk met die heftruck die boxen inladen.

na elke box ff kijken of de kust veilig is...dan moet het wel lukken

Geplaatst:

maar ik heb geen uzi :( . en bij die gozer die wapens heeft kan je alleen een pistol halen....

bij mij kwamen steeds soldaten en was de kust dus niet egt veilig....

laats kevin

Geplaatst: (bewerkt)
Heeeyz iemand tips voor deze missie, Ryder gaat vrij snel dood, moet je hem elke keer helpen, of kan je bter snel die dozen inladen?

laats kevin

Ik denk dat je beter in het begin snel kan inladen en bij de laatste 2 dozen hem 2 keer helpen(wantd an staan er best veel gasten op ryder te schieten). Zo deed ik het tenminste.

EDIT: Sommige van de ballas hebben uzi's, dus schiet gewoon van te voren een ballas groepjes neer en dan zit er vast wel 1 tussen

Bewerkt: door Tegh
Geplaatst:

gewoon over het hek klimmen en het slot van het magazijn doorschieten en dan alvast een heftruck met lading klaar zetten en dan pas het hek open schieten zo dat je gelijk de lading in kan laden :D

Geplaatst:

Gewoon met een auto een paar groepjes ballas omrijden en hun guns pakken , bijna elke ballas heeft een uzi en dan om de kist ff soldaten knallen

Geplaatst:

mij is het gelukt met alleen een pistool.

klom over het hek schoot 2 bewakers dood,kogels pakken,

daarna liep ik verder dan staan er nog 1 of 2 bewakers die doodschietn.

weer hun kogels pakken.

toen de deur opengeschoten de 2 of 3 bewakers binnen doodgeschoten.

daarna hek open gedaan.

1ste doos naar de auto gereden (net voordat je die doos erinrijd gaat smoke

schieten, hem geholpen doos eringezet volgende doos gepakt weer naar de auto gereden en voor het inzetten smoke geholpen en steeds hetzelfde gedaan met die andere dozen.

neem rustig je tyd met die dozen, nr1 is die bewakers doden, zo lukte het mij

2 x.

(ik was vergeten te saven toen ik de psx2 uitzette, dus moes hem 2 x doen <_<)

Geplaatst:

Wanneer je kogelschoten hoort stap je uit en schiet je de schutter dood, daarna ga je verder met inladen, op die manier is het het meest veilig, snelheid speelt toch geen rol.

Geplaatst:

laats kevin

Je moet telkens als je een schot hoort uit de vorkheftruck stappen en met je pistool alle soldaten afschieten tot je alle 4 dozen die binnen staan hebt vervoerd.

Als je dan die 2 buiten moet vervoeren moet je niet meer uitstappen want Ryder heeft dan nog wel genoeg hp om die laatste seconden te overleven.

Geplaatst:

:lol: dit was wel een leuke opdracht maar is absoluut niet moeilijk ;) ook save ik de game na elke opdracht wel zo handig ;)

Geplaatst:
kill gewoon je eigen mannetjes dan heb je ook wapens ;)

haha leuk idee maar is dat niet wat te erg voor je respect :rolleyes:

ik dee het ook met enkel een pistol gewoon die gast paar keer helpen en op je dooie gemakt die dozen doen had hem in 1 keer vond hem wel makelijk of ik had gewoon geluk maar hij was niet eens ernstig gewond

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...