Jump to content

Gangs


.Timothy

Recommended Posts

Beste GTA(III)-fans,

Kan ik foto's van de gangs in GTAIII krijgen????? _O_ (liefst auto en poppetje - !!!niet tegelijk!!!)

Ik kan nl. géén gang uit elkaar houden!

Alvast bedankt 8)

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTA(III)-fans,

Kan ik foto's van de gangs in GTAIII krijgen????? _O_ (liefst auto en poppetje - !!!niet tegelijk!!!)

Ik kan nl. géén gang uit elkaar houden!

Alvast bedankt 8)

Hier vind je alle informatie over de gangs van GTA III: *KLIK*. Bij een aantal gangs staat wel een screenshot van hun uiterlijk, bij de rest staat wel een beschrijving. Binnenkort zal er bij elke gang wel een screenshot staan. Hiermee moet het je wel lukken om de gangs uit elkaar te kunnen houden, dacht ik zo ;)

Link to comment
Delen op andere websites

NandroDavids zegt volgens mij duidelijk dat wat we hebben al op WikiGTA staat en dat de rest hopelijk spoedig volgt. Met andere woorden: we hebben nog niet alles. Maar de voertuigen staan er wel al hoor. Klik maar op Gangcars en je ziet ze allemaal. Moet je alleen de gangs zelf er even bijdenken.

En iets minder ongeduldig mag best hoor, we doen allemaal onze best hier.....

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar ik bn missies aan het doen alleen vaak staat er dat je dan ruzie krijgt met de maffia(Leone Family) alleen ik weet niert waar de maffia de triads en yakuza's allemaal rondlopen.......

De logo's weet ik ook niet wel yakuza en triads maar meer niet......

Sorry

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, ik snap het. Ik ben toevallig zelf ook weer GTAIII aan het spelen en ook ik raak her en der wel eens de draad kwijt met al die gangs.....op WikiGTA staat al best heel veel informatie, maar een plattegrond met de plekken met gangs hebben we helaas nog niet :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja dat snap ik maar ik bn missies aan het doen alleen vaak staat er dat je dan ruzie krijgt met de maffia(Leone Family) alleen ik weet niert waar de maffia de triads en yakuza's allemaal rondlopen.......

De logo's weet ik ook niet wel yakuza en triads maar meer niet......

Op de site waarvan ik je de link gaf, vind je alle gangs van GTA III met hun bijbehorende logo: *KLIK*. En als je dan het originele spel hebt, heb je een schitterend boekje en poster gekregen waarop is aangegeven welke gang in welk gebied actief is. Dus als het goed is, is het probleem dan opgelost...:Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, maar beste Nandro,

Soms zoals op Portland lopen er gangs door elkaar bijv. de maffia en de triads.....

En ik heb het originele boekie niet want het is een kopie :*D

Maar het zou mooi zijn als hier op diet forum even foto's van de mannetjes en auto's stonden dus meel anders hier even naartoe(dit forum).......

Groeten,

VWO-er

Link to comment
Delen op andere websites

Als je een kopie hebt, dan ben je eigenlijk illegaal bezig en ik weet niet of we je dan mogen helpen. Want alles wat je met het originele spel kunt (boekje + cd) dan moet je het wel redden. Zie ook de regels.

Naja, maar met wat poppetjes en wagens kan ik je wel helpen denk ik. Gewoon heel simpel, ik weet niet van welke gangs je allemaal plaatjes wilt, maar ik ehb er wel een aantal voor je.

Triads:

Hun wagen:

GTA%203_triadfishvan.jpg

Ganglid:

110px-GTAIII_gangs_LCTriads.jpg

Yakuza:

Hun wagen:

http://nl.wikigta.org/index.php/GTA3_Yakuza_Stinger

Ganglid

180px-GTAIII_gangs_Yakuza.jpg

Ik weet niet welke gangs je wilt, maar deze vond ik via Google.nl. Mocht je meer willen, dan hoor ik het wel.

Link to comment
Delen op andere websites

En het zou ook mooi zijn als iedereen gewoon de originele GTA3 zou kopen, waarbij een boekje wordt geleverd waar het al allemaal instaat, zodat mensen hier geen vragen gaan stellen over dingen die gewoon in de handleiding worden gezegd, maar vervolgens nog geen eens een tientje over hebben voor een spel. Wat mij betreft zoek je het zelf maar uit, mensen met een illegale versie mogen we niet eens helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk hier, daar staan zo'n beetje al gangs van GTA, druk bovenaan op de gang die jij wilt bekijken, dan komt er info + een foto van members, de wagens staat hier bij elke gang wel aangegeven, en daar kan je dus ook gewoon opklikken.

En ga nou niet weer vragen dat we alles hier willen plaatsen, je kan zelf wel even op die 2 site's rondkijken, en dan plak je zelf alle gang + car in een word document en print je het uit, zo moeilijk is het niet.

Verder help ik je niet, je moet het spel maar kopen maar 10 euro ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...