Marjon Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Hoi GTA fans, In deze missie moet ik een stel boxen met behulp van een heftruck in de truck laden. Als ik bij de laatste doos ben gaat ''Big smoks'' dood door kogels van de militairen die op het terein rondlopen. Ik heb alles geprobeerd, maar niks helpt. Heb zelf ook mee gedaan aan het vuurgevecht en zodra ik op mijn hefruck stap wordt ''Big Smoke'' bestookt door kogels van alle kanten. Heeft iemand handige tips voor mij ? groetjes, Marjon. Reageren
kevin_tennis Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 bedoel je de missie met Ryder??dat je bij het leger wapens moet jatten en in je truck laden met een heftruck??heb ik net een topic voor geopent der staat een goeie tip laats kevin Reageren
exa Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Die was eigenlijk best simpel hoor :ph34r: Gewoon als er geschoten wordt, uitstappen en dan ff neerknallen weer instappen enz. Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 :rolleyes: Check even de Walktrough...Daar staat een hele nuttige tip op! Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 hu ik heb die ff geleden ook gedaan he enndan moet ge gewoon uitstapen iedren kapot knalen he en dan terug op de heftruck en doosies in laden weer uistapen knalen weer heftruch enz enz Reageren
Spacecraft Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Geplaatst: 9 februari 2005 En check gelijk even deze topics, gevonden met de SEARCH. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6179 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=4992 Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 :rolleyes: Check even de Walktrough...Daar staat een hele nuttige tip op! ehm tmzom heb je wel naar de datum van dit topci gekeken. Zij heeft het vast al wel gehaald en je hoeft er nu niet meer mee te komen hoor dat ze in de walktrough moet kijken Reageren
TheGtaSecret Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 je kan er ook gewoon even wegrijden en een aanloop nemen en zo over de militairen rijden.. simpele missie... good luck Reageren
Mister Fuji Geplaatst: 10 februari 2005 Rapport Geplaatst: 10 februari 2005 ipv gelijk het eerste hek openschieten, eerst het warenhuisslot openschieten, dan vervolgens met de heftruck alle kisten al gemakkelijk neerzetten, dan vervolgens het hek openschieten zodat Ryder naar binnen kan rijden. Dan kun je snel en gemakkeliljk alle kisten erin zetten, nog voordat Ryder ook maar een kogel heeft ontvangen :rolleyes: Reageren
Tmzom Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Uhm Zerocooll waarom geven andere mensen dan ook tips.... <_< Enne waarom is de topic dan nie closed als als ie al zo 'oud, is? <_< Reageren
Silverwing Geplaatst: 11 februari 2005 Rapport Geplaatst: 11 februari 2005 Deze topic is al maanden oud en des te meer topics er worden gemaakt, des te meer deze topic naar achteren schuift.Zo als die topic al op pagina 5 staat, zullen de moderators er niet meer naar kijken en dus niet verwijderen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.