ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Ik laatst een WIFI Max voor draadloos te internetten op mijn PSP aangeschaft. Nu werkt hij erg goed (ik heb me al een keertje ingelogd) maar als ik even bezich ben met pagina's te bekijken dan komt er te staan dat er niet genoeg geheugen is Terwijl ik een Memory Stick van 1 Gig. heb waar nog 720 á 740 MB van over is. Kan iemand mij helpen? Aan gezien niemand €40,- wil weggooien; en ik dus ook niet Reageren
Samurai Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 Hehe, met geheugen bedoel ze niet de opslag ruimte, maar de CPU. Btw, kijk eens bij de instellingen (van psp en van wifi max) of er iets van cpu gebruik is intestellen. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 30 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 (bewerkt) Ik heb gekeken maar ik kon niets vinden :$ Weet iemand waa ik dit zoon beetje kan zien :$ ? EDIT: Kan het iets te maken hebben met Cache-Instellingen? Bewerkt: 31 juli 2006 door ASPHALT Reageren
Samurai Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Nee, de cache is hoelang tijdelijke bestanden worden bewaard. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.