Jump to content

Vliegtuigje

Recommended Posts

Geplaatst:

HeeJ,,

Er is in een stadje, dicht bij Area 69 en The Big Ear een vliegtuigje. Hij staat er bijna nooit, maar als hij er staat dan kan je er niet mee wegvliegen, als je naar vooren gaat knal je tegen een electrisiteits mast aan en naar achteren, jaa, daar staat een muur.. Kan dit vliegtuigje ook omhoog? ( Het is de beaglle volgens mij )

Y55

Voor de duidelijkheid nog 2 plaatje s van de stad en het Vliegtuigje

Y55

post-48896-1154291101.gif

post-48896-1154291520_thumb.jpg

post-48896-1154291534_thumb.jpg

Geplaatst:

Dat vliegtuigje in Fort Garcon kun je gewoon mee vliegen hoor! :) Je moet eerst een klein stukje zien te rijden, gewoon over de wegen naar een lange weg, die naast Area 69 loopt bijvoorbeeld. Je moet dus weinig gas geven en met de achterroer stoeren, op de PC doe je dat met Q & E op de PS2 met L2 & R2.

Als je dan naast het weggetje komt van Area 69 vlieg je gewoon zo hard mogenlijk en stijg je op. Zorg wel dat je niet boven of vlakbij de legerbasis komt anders krijg je S.A.M.-rakketten op je af. Je kunt trouwens met elk vliegtuig vliegen.

Geplaatst:

Nooit geweten dat daar zo'n vliegtuigje stond ik ga die maar in me loods zetten bij me eigen vliegveld!!!

Bedankt

Geplaatst: (bewerkt)

dan heb je de vliegschool waarschijnlijk nog niet gehaalt want hierna kan je in elk vliegtuig vliegen,bedoel je het probleem dat je eerst stelde?dan moet je wat naarboven scrollen daar is het uitgelegt.

greetz,MM :cya:

EDIT: je hebt gelijk hoor Y55,als je erin gaat en dan naar voor gaat ontploft hij,maar als je hem duwt niet:dan kan je hem naar een open plek duwen(eerst moet je hem een beetje naar links duwen,dan de rechtevleugen een beetjj naar voor,dan duw je het vliegtuig weer naar rechts en dan naar voor.als het goed is staat hij nu op de weg(zo ging het toch met mij) wat en dan gaan opstijgen,nu de 2 de mogelijkheid:met een towtruck kan je ook vliegtuigen slepen(probeer het maar eens bij een shamal,dodo,...)mischien klan je de beagle ook slepen:sleep hem dan naar een open veldje en stijg op.

greetz,MM

Bewerkt: door megamaggot
Geplaatst:

Het vliegtuigje die daar staat staat vast tussen een huis en een boom, je kan er niet mee wegvlieggen, want als je erin gaat begint hij al te roken en ontploft hij,, Probeer maar :Y

Y55

Geplaatst:

Het staat idd met zn linkervleugel in het huisje geparkeerd. Heb t ook ff geprobeerd eruit te halen toen ik m zag maar dat resulteerde in nieuwe armor kopen...

Dat vliegtuis is een foutje van de makers van het spel.

Waarschijnlijk moest daar een auto staan.

Ik zal eens even voor de grap kijken of hij er toevallig staat.

Edit: Ik heb gekeken en ik zag dat dat vliegtuig bij 2 huizen staat.

Bewerkt: door kesava

Je kan hem ook vinden na de 100% story Op die airport van san fierro volgens mij

daar staan al die vliegtuigen dan en je kan er dan in vliege

Bewerkt: door Cosmo
Geplaatst:
Je kan hem ook vinden na de 100& story Op die airport van san fierro volgens mij

daar staan al die vliegtuigen dan

Je hoefd er geen 100% voor te hebben en ook niet de Story-Line hebben uitgespeeld. :Y . Hij staat gewoon op de SF Air Port alleen is hij opslot en als je de Flying School zal hij open gaan :) . Locatie -> Beagle

Suc6 verder :cya:

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik heb dat vliegtuigje al gevonden toen ik het spel miss 2 maanden had denk ik! Ik had ook juist het zelfde probleem, ik ontplofte altijd, miss als je goed je best doet en met de healtcheat (je kan die gebruiken wanneer het vliegtuig begint te roken, dan is het terug "genezen" maar het volgende probleem is: proberen op te stijgen in die smalle straatjes :sigaar:

veel geluk :Y

• 3 weken later...
Geplaatst:

je moet gwn de cheat deadly vehicle invoeren en dan kan je vliegtuig niet kapot maar ik heb er mee gevlogen en 1 motor hapert

Geplaatst:

ja, als ik hem uit het huis heb gereden en ikgeef vol gas, dan gaat hij maar even naar voren en dan begint ie als een gek achteruit te rijden en dan weer naar voren

ik denk ook dat er gewoon een auto had moeten staan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...