Anton van Hussel Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Dat is de zogenaamde drive in beagle en ik kan er mee opstijgen en omgaan Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Even voor de duidelijkheid: Hij hoort er eigenlijk niet te staan, en er hoort ook eigenlijk geen auto te staan. Dit is namelijk zo'n vliegtuig dat soms over vliegt. Maar alleen is het zo dat dat path verkeerd is gemaakt zodat ie tegen een boom ofzo aanvliegt, en neerstort. Zo komt ie daar. Dus het is gewoon een foutje van de makers, kan gebeuren... Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Even voor de duidelijkheid: Hij hoort er eigenlijk niet te staan, en er hoort ook eigenlijk geen auto te staan. Dit is namelijk zo'n vliegtuig dat soms over vliegt. Maar alleen is het zo dat dat path verkeerd is gemaakt zodat ie tegen een boom ofzo aanvliegt, en neerstort. Zo komt ie daar. Dus het is gewoon een foutje van de makers, kan gebeuren... Nee hoor, het vliegtuig hoort er te staan. Hij is zeker niet neergestort. En het is geen fout van Rockstar. Het is gewoon een spawnplaats van dat vliegtuigje, het staat ook gewoon in de broncode. Vraag me niet waarom Rockstar dat heeft gedaan, want dat weet ik niet. Reageren
Nickonly Geplaatst: 3 september 2006 Rapport Geplaatst: 3 september 2006 Waarom zie ik hem toch soms dan neerstorten als ik daar naar toe kijk? En broncode? Bewijs? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.