gta-nick Geplaatst: 30 juli 2006 Rapport Geplaatst: 30 juli 2006 hmmm nog zo'n vlieg missie alleen dan met torenno en et leren vliegen zou iemand ze willen doen GTASAsf4.b
JoV Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Jawel hoor! Gisteravond ging ik het proberen, toen ineens viel het spel weg. Weer opnieuw, weer opnieuw en toen heb ik me maar neergelegd (op bedje dus) en had het verwijderd. Kwam net van bed en heb het wéér geïnstalleerd. Kga meteen aan de slag! Als hij het doet! --- Gehaald: Learing to Fly Gecheat: Nee Beloning: Toegang tot alle vliegvelden, Respect +, Nieuwe missies op je privé vliegveld en Las Venturas. Savegame: De bijlage. Bewerkt: 31 juli 2006 door JoV
Dutchy3010 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Hey gta-nick Als je wilt, wil ik voor je wel overal goud voor halen. Dan spawnt er ook nog een Hunter op je vliegveld. Roep me maar als je het wilt . MVG, Dutchy3010 EDIT: Uit pure verveling heb ik het toch alvast maar gedaan... JoV bedankt, want de enige waar ik geen goud voor kan halen had jij al goud voor gehaald . Nu spawnt er een rustler, stuntplane en hunter . Bewerkt: 31 juli 2006 door Dutchy3010
Recommended Posts