Spike Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 tof echt wel niks over te klagen B) . coooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liltuner Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Gewoon wreed Eindelijk op een fiets rijden en gangwars winnen. Van mijn part mogen ze de volgende GTA ook zo groot maken en zo mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Hmm... Tof Cool 't Rocks Kicks ass Muddafukka cool Vet strak Vet cool Vet goed Vet tof Vet vet Vet en alle positifie woorden erbij die je maar kan verzinnen.. B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 echt vet goed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 mooi zo ik ga hem vandaag halen dus wish me luck! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 mooi zo ik ga hem vandaag halen dus wish me luck! Je heb kans dat hij uitverkocht is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ja daarom maar ja ik hoop het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeffrey S Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 GAAT dit enorme spel eigenlijk wel werken op de pc <_< Jah, tenzij je één of andere enorme computer van de NASA hebt ofzo... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Don Falcone Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 ik vind hem echt geen zak aan, ik had beter verw8 :angry: ehehe, just kidding, ik heb geen eens een ps2 <_< maar ik ga er 1 kopen, maar ik weet cker dat gta sa gewoon wreed is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Dit spel RULEZ!!! Dit is serieus het beste spel wat ik ooit heb gespeeld! Kijk bij GTA3 en VC had ik zoiets van nou best mooi gemaakt en leuk gedaan maar SA is gewoon onbegrijpelijk mooi ik ben nog steeds bang dat ik wakker word en dat ik er achter kom dat dit een droom is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 Spel is super, maar voor mij toch een paar kleine nadelen: - save-houses liggen niet op makkelijke plaatsen. Een heli platform waar je heli's blijven staan na een save zou makkelijk zijn gezien de grootte van het spel :-) - radio station zijn een stuk minder dan in VC (ik haat rap / hiphop) - pictogrammen op de radar zijn te klein en kleuren soms onduidelijk. Ik gebruik van de target functie op de map om te weten waar ik heen moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE UNDERDOG (gast) Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 mooi zo ik ga hem vandaag halen dus wish me luck! Je heb kans dat hij uitverkocht is.. helaas heb um niet kunnen binnenhalen maar ik heb hem wel gereserveerd bij e-plaza marre weet iemand een winkel waar die nog wel te kopen is plz vertel het me alvast bedankt :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 oktober 2004 free record shop , bart smith , media markt ... in belgië dan wel , en bij de fun komt er altijd een hele vooraad binnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.