King Room Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Onderwerp: Freestyle Soort design: Maakt niet uit! Size design: Max 500x500 Render: Mag Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Z.S.M Bewerkt: 31 juli 2006 door King Room
King Room Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Oke hier gaan we dan van start!! Ferre King Room Stemmen tot en met 2 Augustus Bewerkt: 31 juli 2006 door King Room
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik stem op King Room, omdat ik daar wat meer aan vind gedaan, je hebt ook een mooi font gebruikt. Ik vind die van Ferre wat tegenvallen, omdat ik die custom shape niet meer zo mooi vind, het is ook allemaal wat te grijs. Vote: King Room.
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 kinkg room... het is Augustus ok eens zien... die van king room is voller maar die bmw is lelijk geresized. maar dat font maakt alles weer goed en dus stem ik op king room
Nielok Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 stem: Ferre Die van king room bevalt me niet,lijkt mij niet echt een geheel. Ferre daarintegen wel, die grunge brushes vanonder laat het lijken of het mist is, heel mooi gedaan!
Think Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 stem: Ferre >>> Door RonaldVC: Zet er in het vervolg ook even bij waarom je stemt op een bepaalde signature. Dat maakt het leuker voor de deelnemers, omdat ze dan weten wat de reden is.. Posts zoals deze wordt gezien als postboosten, lees voor meer informatie de Battles & Contest Regels nog een keer door.<<<
.Syfes Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Mijn stem gaat naar:ferre,waarom omdat King Room zijn sig veel te groot is en zijn achtergrond is niet zo goed ,bij ferre is het een goeie formaat van de sig en zijn achtergrond is goed gevuld bij King Room is dat juist niet Greets Syfes
King Room Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Syfes het was eerst een Design maar ik veranderd omdat Ferre een signature had gedaan dus toen heb ik er maakt niet uit neer gezet!! Het hoefte dus ook niet persé een signature!!
RobertSA Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Van Ferre vind ik niet mooi, beetje eentonig, die van King Room is gewoon veel mooier qua kleurencombinatie's enzo. Dus ik stem: King Room
mattiejj Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 ik stem ferre ik vind dat rook onderaan heel mooi
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Ik stem op King Room omdat bij ferre de brush over de render heen gaat. Dat vin ik niet mooi.. Dus Room veel plezier met je stem
Ferre Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 Z'n broertje maakte het er even 4-4 van . Nee, ik stuur een PB naar een mod en dan wordt de battle nog even verlengd Nog even niet stemmen voordat hij verlengd is. Anders krijg je billenkoek! >>> Door RonaldVC: Opdracht begrepen. Battle verlengt, stemmen t/m 4 augustus. <<<
XboxGta Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ze zijn allebei zeer mooi (ook veel werk denk ik) Maar mijn stem gaat toch naar Ferre omdat ik bij zijn signature een duistere sfeer in herken. Bij King Room vind ik het ook mooi, maar die van Ferre vind ik toch iets mooier. Succes ! Bewerkt: 3 augustus 2006 door XboxGta
Ice Banana Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2006 (bewerkt) Ik stem opFerre Die rook onderaan is helemaal hot.De ogen van die gast zijn erg goed gelukt.en de achtergrond is ook mooi. Bewerkt: 3 augustus 2006 door ICE BANANA
Recommended Posts