Jump to content

Wie wint de Jupiler Leaque 2006-2007 ?


Jon-asses

Wie wint de Belgische competitie 06-07  

38 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke voetbalclub wint de Jupiler Leaque 06-07

    • Standard
      3
    • Anderlecht
      16
    • Club Brugge
      6
    • Lierse
      1
    • Sporting Lokeren
      1
    • KAA Gent
      0
    • Brussels
      0
    • Racing Genk
      7
    • Westerlo
      1
    • Germinal Beerschot
      1
    • Zulte-Waregem
      0
    • Andere ploeg namelijk ...
      1


Recommended Posts

Zo ik denk dat de vraag nu wel duidelijk moet zijn :) . Welke ploeg denk jij dat er dit jaar de belgische competitie wint? Je moet een team aanduiden dat je Denkt en geen team dat je Wilt!

Ik denk dat Anderlecht zijn titel gaat verlengen. Met hun aankopen. Alhoewel ze maar nipt zijn gewonnen tegen Sint-Truiden, maar dat is altijd al het zwarte beest geweest van Anderlecht. :Y

Ik supporter voor Standard, maar nu zullen ze het toch (denk ik) niet halen. Ze verliezen tegen Sporting Lokeren met 2-1 :N .

Ik ben benieuwd wat jullie gaan zeggen! (Ik denk dat je toch allemaal Anderlecht of Brugge gaan nemen :sst: !)

Link to comment
Delen op andere websites

Of KRC Genk. Natuurlijk KRC Genk heeft veel verloren maar met de nieuwe aanvoerder , Chatelle. En de 1ste keeper Baily. ( gelukkig moons 3e keeper ^^ ). Het is ook het beste dat Jos Vaesen ontslag heeft genomen van KRC Genk als voorzitter. NU mag Broos doen wat hij wilt. Vroeger deed Vaesen al het werk. Na de overwinning tegen Zulte Waregem denk ik dat zij ook kans hebben. Satndard gaat het niet meer halen omdat ze veel mensen hebben verloren en omdat ze Defour nu hebben. Anderlecht zie ik nu niet meer als kampioen omdat de wedstrijd tegen Sint Truiden me wat tegen valt. Brugge in tegendeel heeft veel kans om kampioen te worden. Ik vind Club en KRC Genk goed genoeg en denk ik om kampioen te worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop natuurlijk Club Brugge. :engel: Ze hebben een heel goede ploeg dit jaar, maar ik denk dat Anderlecht ietsje beter is. Dus Anderlecht wordt kampioen van de Jupiler League 2006-2007. :{

Vote: Anderlecht.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 2 weken later...

Standard gaat kampioen spelen. Ze hadden slechte start maar sinds Conceicao terug is en preud'homme trainer is is alles toppie. de sfeer is er goed en het voetbal ook. ze worden kampioen met 1 punt voor op anderlecht :)

Forza Standard.

Allons les Rouches

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...