Tim Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 IK heb een heel erg probleem, pas geleden heb ik een systeem scan uitgevoert, en hij was een Trojan tegen gekomen. Alleen als ik op delete drukte kreeg ik een venstertje dat die niet gedeleted kan worden. Zeker omdat de Trojan zich genesteld had in Winwea32.dll. Nu kan ik hem dus niet weghalen, schoonmaken, quartine, of wat dan ook. En het bestand is niet write-protected Wat moet ik doen, zonder dat ik heel mijn pc opnieuw moet installeren. Reageren
Joriz Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Kijk is in dit vast gepinde topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=29906 Hier staan vele tips en tevens gratis downloads om je trojan weg te halen. Reageren
Tim Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 OKe, ik had die topic helaas niet gezien... Sorry Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.