Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een klein vraagje over de Yardies waarom vallen ze je aan nadat je ze hebt geholpen? Want volgens mij als je iemand helpt dan wordt je toch niet door diegene aangevallen.

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hier wat info voor je, waarna je waarschijnlijk wel zult weten waarom ze je opeens aanvallen.

Kijk allereest even hier. Kijk dan onder het kopje 'Yardies in GTA Liberty City Stories'. Dat stukje moet je even doorlezen, en dan eventueel klikken op de link 'helpen', dan zul je het wel begrijpen. Om het makkelijk te maken heb ik de twee teksten hieronder ook nog even neergezet:

Yardies in GTA Liberty City Stories

1998. De Yardies bevinden zich in Newport. Eerst moet je ze helpen om Newport in te palmen, daarna zijn ze je vijand en komen ze je achterna lopen met baseballbats en Pistols. Ze kunnen dus best agressief zijn voor een gang die geloofd in Peace and Unity.

Dan het stukje achter de link 'helpen':

Missiebeschrijving van 'The Whole 9 Yardies'

De Yardies willen Newport inpalmen, wat terrein is van de Forelli Family. De Forelli's bevinden zich voor het stadhuis. Steel één van hun motors en lok de Forelli's naar de Yardies, die zich bevinden bij het ziekenhuis in Rockford. Denk er aan dat je voorlopig geen Forelli mag doden! Stop in de gele marker. Je komt nu terecht in een gevecht tussen de Yardies en Forelli's. Help de Yardies en schiet de Forelli's dood. Mission Passed!

Bewerkt: door Froodooo
Geplaatst:

Ik heb me dat ook al vaak afgevraagd. Een goede verklaring heb ik nog niet gevonden, daarom staat er zo weinig op WikiGTA.

Geplaatst:

Als je ziet hoe ze in GTA3 onder andere omgaan met mensen die hun helpen, is het niet verwonderlijk dat ze in GTA LCS weer zo doen, als ik het zo redeneer. In GTA3 help je ze ook door Diablos te vermoorden en gangcars te stelen, en uiteindelijk willen ze je ook dood hebben in de missie Kingdom Come, waarschijnlijk is het hun instelling om mensen die ze helpen van kant te maken.

Geplaatst:
goed punt,maar waarom help je ze dan?

In LCS omdat ze in gevecht zijn met de Forelli Family. De Forelli Family zijn jou 2e grootste vijanden.(De Sindacco's staan natuurlijk op nummer 1)

ASPHALT :cya:

Geplaatst: (bewerkt)

ow nu denk ik dat ik het snap,,

jij helpt de yardies omdat je de forreli kwijt moet,maar omdat je de yardies niet willen geholpen worden heb je nu dus nog meer vijanden want de forreli en de yardies zijn dan dus ook je vijanden terwijl je eigenlijk de yardies wou helpen :Y

@hieronder, bedoel je daarmee of ze nu beter worden(in de zin van dat ie een held word,of dat ie belangrijker word in het gangstercircuit 8)

Bewerkt: door mattiejj
Geplaatst:

jij helpt de yardies omdat je de forreli kwijt moet,maar omdat je de yardies niet willen geholpen worden heb je nu dus nog meer vijanden want de forreli en de yardies zijn dan dus ook je vijanden terwijl je eigenlijk de yardies wou helpen :Y

Ja, of ze hebben zo'n instelling van, makkelijk dat hij ons geholpen heeft, maar voordat hij nog beter wordt maken we hem af.

Geplaatst:

Ja, of ze hebben zo'n instelling van, makkelijk dat hij ons geholpen heeft, maar voordat hij nog beter wordt maken we hem af.

Ja idd ze denken zoiets van Dankje voor de hulp, we hebben je niet meer nodig.

Maar toch heeft Toni er een voor deel uitgehaald: De Forreli's haten nu de Yardies nog erger.(tenminste...)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...