vegetassj22 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 hoi, ik weet het, in een Camper gaan er 2 homies meer in dan normaal, juist wel kijk naar dit screenshot ( \/ \/ \/) en leg eens uit waarom de blauwe homie er niet in wil en de gele wel (ook niet als ik meer homies heb,... er gaan er maar 2 in!) Reageren
Vercetty Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 dat heb ik ook wel eens dat er een homie niet in een camper wil. vooral dat gastje is lastig hij wil vaker niet dan wel mee. ik zou proberen om die dikke gastjes erin te krijgen... en anders weet ik het ook niet Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 dat heb ik ook wel eens dat er een homie niet in een camper wil. vooral dat gastje is lastig hij wil vaker niet dan wel mee. ik zou proberen om die dikke gastjes erin te krijgen...en anders weet ik het ook niet Maar zit dat dik ventje niet voor de ingang ROFL kunnen die andere dan nog wel instappen? Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Dit heb ik ook weleens, waarom dit gebeurd snap ik ook niet echt. Meestal gebeurd dit als je CJ té snel in een voertuig laat stappen wanneer hij zijn homies nog orders geeft. Ik denk dat dit gewoon een bugje is. Het beste wat je dan kan doen is gewoon weer uitstappen, en dan weer op G te drukken (op de PS2 is dit het pijltje boven) zodat je zeker weet dat je homies je weer volgen. CJ zal dan iets zeggen zodat je homies je volgen, laat CJ helemaal uitspreken zodat je zeker weet dat je homies hem volgen. Ik heb namelijk weleens meegemaakt dat als je CJ niet helemaal laat uitspreken en hem gelijk in een auto laat stappen, dat je homies je dan ook niet volgen. Druk desnoods (je moet wel uit een voertuig zijn, anders helpt het natuurlijk niet) nog een keer op H (op de PS2 is dit pijltje onder), zodat je homies stil blijven staan, en druk dan weer op G. Stap dan weer in je voertuig, en als het goed is stappen je homies dan wél mee in. Veel succes verder! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik heb het geprobeert maar er gingen er echt maar 2 in. Ik heb CJ laten uitpraten maar het hielp niets . ASPHALT Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik heb het geprobeert maar er gingen er echt maar 2 in.Ik heb CJ laten uitpraten maar het hielp niets . ASPHALT Hmm, vreemd dan... Toegegeven: Ik heb ook nog nooit geprobeerd om homies met een Camper te vervoeren. Misschien is er achterin de Camper maar één deur, zodat er ook maar één homie achterin kan, hoe groot de achterkant ook lijkt te zijn. Ik zal het zodadelijk even controleren, ik weet het namelijk ook niet meer zeker of er genoeg deuren in zo'n Camper zaten. Mochten er tóch vier deuren inzitten, dan vind ik het heel vreemd dat de derde homie niet instappen wil. Hoe dan ook, het bovenstaande beschreven trucje van mij werkt wel, mits er natuurlijk genoeg zitplaatsen in een voertuig zijn. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Normaal luisteren alle homies naar je als ze in je gang zitten, dus het kan niet zijn dat die magere niet wel, er zijn 2 mogelijke verklaringen volgens mij... (1) Er staat iets in de weg, zodat de homie niet kan in stappen of... (2) Zoals Pietje II zegt, er is maar 1 deur achterin ... What would it be????? Edit : Heb eigenlijk nog nooit in een camper proberen te rijden met me homies, dus... Bewerkt: 31 juli 2006 door metalmickie Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Er is inderdaat maar 1 deur achterin. Dus is het onmogelijk er 3 in te krijgen. Aangezien de Gang-Member gaat zitten op de plek bij de deur. ASPHALT Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 die bolle zit voor de deur Reageren
vegetassj22 Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 en... hoeveel gaan er in een coach? Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Zeven, je kan met max respect 7 homies rekruteren en in de Bus en Coach kunnen dus ook 7 homies. Ze kunnen dan helaas geen drive-by's doen en het duurt een eeuwigheid voordat iedereen in- of uitgestapt is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.