Sunray Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Hier heb ik hard aan gewerkt vooral de achtergrond. Rate zou ik zeggen. Reageren
Sunray Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Zou iemand alstublief willen raten. En misschien wat tips. Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Nou, eigenlijk is dit toch nog een cool werkje!! vooral de chinese letters! maar, je had miss nog wat mee , jah, eeuhmmm, graphics mogen toevoegen aan de achtergrond en figuren. maar over het algemeen: geef ik je een 8.5/10 Reageren
King Room Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Ik vindt een hele mooie!! Maar het is wel jammer dat je die flammen niet een beetje doorzichtig hebt gedaan dan lijkt hij me wel wat mooier!! Of dat je die Yugido en Beadman weghaald samen met de flammen en dan er wat van maakt!! Veel Succes verder!! Edit^^: RATE: 8.68 Bewerkt: 31 juli 2006 door King Room Reageren
Sunray Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) Het is yu-gi-oh en kaiba. En het zijn japanese letters. En het is mijn eerste werk met Cs2. Bewerkt: 1 augustus 2006 door Sunray Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.