kees1991 Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 als ik vc opstart krijg ik eerst een vilmpje. dan druk ik op enter om het vilmpje ofer te slaan. en dan krijg je tog een laad schrem? nu l00p mijn pc daar dus al vast. ik heb gta vc als 4x opniew geinstaleert maar het helpt niet. ik heb dus geen mods in mijn gta en bij het eerste laat schrem voor dat ik nog in een menu ben geweest loopt de boel vast :S wat kan de oorzijk zijn. aan de cd licht het niet. Reageren
Donwell Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Merkwaardig probleem. Verwijder eens een spel dat veel KB vraagt, misschien dat hij het daarom niet doet. Als er te weinig ruimte is... Reageren
kees1991 Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 ik heb nog 17,8 gig ofer. dus dat is het denk ik ook niet. maar ik ga het tog ff probeeren. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Probeer Vice City Limit Adjuster (Ja, ook als je geen mod geinstalleerd hebt. Ik zeg: Probeer) Veel succes! Reageren
kees1991 Geplaatst: 1 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 nop als ik geen mod doe loopt die niet vast. daar ben ik nu net achter gekomen. Reageren
Donwell Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 OK, veel geluk verder (heb je nieuwe topic gelezen ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.