Ben Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Zou iemand de PCJ 600 kunnen veranderen naar een modernere look??? of bestaat die mod al en als ie al bestaat kan iemand die dan bij mods zetten ofzo? alvast bedankt.. Reageren
Joriz Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Ga GTA San Andreas spelen dan heeft hij een modernere look B) Reageren
killerbee Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 (bewerkt) Ga GTA San Andreas spelen dan heeft hij een modernere look B) hehe idd ziet er stukken beter uit bij gta sa en je hebt nog veel meer keus ook nog van verschillende motors alleen er is maar 1 brommer geloof ik en da is de zelfde als in vc als je op google kijkt voor mods van gta vc dan kan je wel wat pagina te zien krijgen waar ze andere hebben mischien hebben ze het ook wel op gtagames.nl maar dat weet ik niet zeker Bewerkt: 30 oktober 2004 door killerbee Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 yup ik heb al vakaer een mooie ducati in VC gezet Reageren
Ben Geplaatst: 31 oktober 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) yup ik heb al vakaer een mooie ducati in VC gezet ja klopt, die heb ik nog net gedownload B) en de sanchez zijn daar ook mods voor? Want ik kan er geen vinden <_< Bewerkt: 31 oktober 2004 door Ben Reageren
killerbee Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 (bewerkt) die is er ook ja alleen die lijken wel heel veel op de sanchez mischien heb je niog wel hele andere maar die heb ik niet gezien Bewerkt: 31 oktober 2004 door killerbee Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2004 ik heb ook al eens op een yamaha crossmoter gereden..maar die lijkt heel vee op de sanshez Reageren
Ben Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2004 ik heb ook al eens op een yamaha crossmoter gereden..maar die lijkt heel vee op de sanshez ja heb voor die nu een Quad Reageren
X-TX Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 je mag hier geen links geven maar deze site is erg goed klik hier je hebt heel veel keus met auto's iets van 990 en heel veel merken en ook wat motoren Reageren
Ben Geplaatst: 7 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 7 november 2004 je mag hier geen links geven maar deze site is erg goed klik hier je hebt heel veel keus met auto's iets van 990 en heel veel merken en ook wat motoren ja daar heb ik bijna al m'n auto's en motoren vandaan echt een heel goed geslaagde site 990 auto's 55 motoren ff hard doorwerken en je hebt ook veel op deze site :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P Reageren
eggie123 Geplaatst: 11 november 2004 Rapport Geplaatst: 11 november 2004 kijk eens op gta3.gamigo.de en dan bij VC en dan bij bikes daar heb je er genoeg keb de pcj600 al vervangen Reageren
Ben Geplaatst: 11 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 11 november 2004 kijk eens op gta3.gamigo.de en dan bij VC en dan bij bikes daar heb je er genoeg keb de pcj600 al vervangen Die bedoelde hij <_< Reageren
X-TX Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 kijk eens op gta3.gamigo.de en dan bij VC en dan bij bikes daar heb je er genoeg keb de pcj600 al vervangen wil jij voortaan ff beter kijken :lol: maar ik kan zo meer sites opnoemen alleen dat mag niet volgens mij, goed zoeken, zal je helpen , en ik heb gehoord nou ja gelezen dat in gta san andreas de motoren iets mooier zijn maar de vorm en zo zijn dezelfde, en ik heb wel betere motoren op paar site's gezien dan in san andreas. en ik vind dat ze heel veel daar bij R* na hebben gemaakt volgens mij vonden ze dat niet goed dat iemand die mods maakt beter dan hun zijn, natuurlijk zijn veel dingen niet na te maken van R*, tot zo ver ik weet is bij meeste mods dezelfde landschap als bij gewoon vc gebruikt alleen wat dingen bij stuk eiland en zo. wat me toch het meest verbaast hoe ze die spullen in de kofferbak dinges hebben gemaakt en dat zwemmen en nog een paar dingen en o ja het aller beste is inbreken al heb ik dat liever niet in mijn huis, zelf doen is altijd leuker :lol: Reageren
Baffie Geplaatst: 11 december 2004 Rapport Geplaatst: 11 december 2004 je mag hier geen links geven maar deze site is erg goed klik hier je hebt heel veel keus met auto's iets van 990 en heel veel merken en ook wat motoren Krijg je dan ook echt meer motors in het spel of veranderen ineens heel veel auto's in motors? Reageren
Na$! Geplaatst: 13 december 2004 Rapport Geplaatst: 13 december 2004 daar kan je gewwon auto's vinden die je dan moet vervangen door die je nu hebt <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.