Baffie Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 Dat is dus een reden voor mij om het helemaal niet te doen. Straks haal je nog een auto weg die je voor Sunshine Auto's nodig hebt. Wordt dan onmogelijk gemaakt. En ik vind het ook niet leuk, sommige auto's zijn hartstikke grappig en dan veranderen ze allemaal in snelheidsduivels. Ik ga voorlopig geen Mods downloaden. Reageren
Na$! Geplaatst: 14 december 2004 Rapport Geplaatst: 14 december 2004 als je die auto voor shunshine autos nodig hebt dan lukt dat nog steeds want ze kijken niet naar de kleur ofzo maar naar andere dingen en die auto's die kan je met gtamod installer instaleren voor welke auto dan ook dan kan je zelf kiezen welke auto je wil vervangen maar jij je keus Reageren
Wauzie Geplaatst: 7 januari 2005 Rapport Geplaatst: 7 januari 2005 Zou iemand de PCJ 600 kunnen veranderen naar een modernere look???of bestaat die mod al en als ie al bestaat kan iemand die dan bij mods zetten ofzo? alvast bedankt.. Misschien is deze motor iets voor jouw. http://vcmodding.tk/ >>bij vc downloads Reageren
ShadowOps Geplaatst: 13 januari 2005 Rapport Geplaatst: 13 januari 2005 ja heb voor die nu een Quad Die heb ik ook! Maar als ik hem erin zet doet gta:vc het niet meer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.