Ferre Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik ben vandaag veel wezen Photoshoppen. De meeste technieken van 2 signatures herken je misschien van wel van een tut maar daarnaast heb ik nieuwe dingen geprobeerd en zelf geëxperimenteerd en m'n PS kennis/niveau is weer gestegen (al zeg ik het zelf ). 360×150 Soft Grunge met mijn eigen cut-out. 3 kwartier mee bezig geweest, incl. dingen die uitkomst niet haalde. 400×162 Voornamelijk Smudge en Cinema 4D + wat extra's. Meer dan een uur mee bezig geweest, sommige haalde de uitkomst niet maar sommige weer wel. Reageren
Eli R Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) 360×150 Soft Grunge met mijn eigen cut-out. 3 kwartier mee bezig geweest, incl. dingen die uitkomst niet haalde. -Eentonig qua kleur. -Standaard achtergrond(brushes niet meegerekent) -Brush over de render heen. -Zeer kleine tekst +Ogen springen er goed uit, maar dat is op het originele plaatje ook zo. 5/10 400×162 Voornamelijk Smudge en Cinema 4D + wat extra's. Meer dan een uur mee bezig geweest, sommige haalde de uitkomst niet maar sommige weer wel. -Eentonig qua kleur.(vooral links) -Kleine render, en bespaar me dat sprite gelul. -Te veel /Te dikke effecten over render heen waardoor hij onduidelijk word. -'Donkere driehoek' rechts onderin, had anders gekunt. -Ferre had wel een beetje donkerder gemogen. +Pokémon komt er goed uit.(tekst) +'leuk' C4D werk. 6.6/10 Overall vind ik het dus wat tijdverspilling, maar leuk dat je zelf vind dat je er wat van geleerd denkt te hebben. Bewerkt: 31 juli 2006 door Eli R Reageren
Froodooo Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Deze lijkt een beetje op een Tut van Alias, en best bekende Tut van hem. Dat neemt niet weg dat hij best mooi is. De achtergrond pas goed bij de render als we het over de kleur hebben, als je het over de stijl hebt iets minder, maar toch nog wel redelijk. De tekst is wel goed, een goed lettertype en de goede grootte, maar waarom staat het zover uit elkaar? Ik vind dat niet heel mooi staan bij deze Sig, voor mijn gevoel had je 'Ferre' beter onder de andere tekst kunnen zetten. De scanline's zijn wel goed, alleen ze zijn me nog wat te dik over de render heen, misschien dat ze daar weggegumt kunnen worden of in ieder geval nog een beetje minder. De witte brush over de render heen geeft wel een aardig effectje mee. Cijfers Achtergrond: 8.3 Kleuren: 7.8 Render: 7.8 Effecten: 8 Tekst: 7 Originaliteit: 7.5 Algehele indruk: 8 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Voor deze van Half Life een 7.8. _____________________________________________________________ Allereerst valt me meteen op dat de render best wel klein is. Je kunt het natuurlijk zo zien dat hij ver weg en hoog in de lucht vliegt, dan klopt een kleine render opzich wel, maar dat verre gevoel ontbreekt een beetje bij mij, vandaar dat ik de render niet echt goed vind. Het zou natuurlijk ook kunnen dat de render zelf gewoon klein is, dan kun je er niet zoveel aan doen, maar dan had je beter een andere render uit kunnen kiezen voor deze Signature. De render vind ik dus wat matig, ook qua graphics, hij lijkt me een klein beetje pixelachtig. De achtergrond is wel goed gelukt, hij heeft wel wat moois, maar hij ziet er zo leeg uit omdat het niet wordt opgevuld met de render, die zo klein is. De tekst en border zou ik kunnen rekenen tot redelijk goed/goed. Cijfers Achtergrond: 6 Kleuren: 7 Render: 5 Effecten: 7 Tekst: 7.5 Originaliteit: 7 Algehele indruk: 7 Eventuele bonus: - Aantal sterren: Voor deze Pokémon een 6.6. *** Hoogste rate ooit: Road Trip - Space Design! van Levi. Cijfer: 9.6. ***© 2006 - Froodooo Ratings Bewerkt: 31 juli 2006 door Froodooo Reageren
Ferre Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Overall vind ik het dus wat tijdverspilling, maar leuk dat je zelf vind dat je er wat van geleerd denkt te hebben. Dat kan je denken ja, omdat je al die tijd misschien niet de uitkomst waard vind. Ik heb van dit dagje nieuwe dingen geleerd en daar gaat het mij meer om dan het resultaat . De tekst, tja... jullie hebben wel gelijk. Ik ga even een betere font zoeken. Bewerkt: 31 juli 2006 door Ferre Reageren
ICE-Spirit Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik vind dit een klasse werk!!!! Goed gedaan !!!!!! ik geef je een 9 op 10 !!! zeker weten!! Reageren
Synchro Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Allereerst valt me meteen op dat de render best wel klein is. Je kunt het natuurlijk zo zien dat hij ver weg en hoog in de lucht vliegt, dan klopt een kleine render opzich wel, maar dat verre gevoel ontbreekt een beetje bij mij, vandaar dat ik de render niet echt goed vind Of wel zit jij alleen op dit forum of wel weet je het. Dat noemt een " Sprite " , hij hoort zo klein te zijn. Het moeten niet allemaal telkens die big renders zijn dat gewhored gedoe. En deze sig is ook afkomstig van een tut van Alias , dus kun je niet zeggen dat dit een slechte render is , bij deze sig. Bewerkt: 31 juli 2006 door Synchro Reageren
Eli R Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Allereerst valt me meteen op dat de render best wel klein is. Je kunt het natuurlijk zo zien dat hij ver weg en hoog in de lucht vliegt, dan klopt een kleine render opzich wel, maar dat verre gevoel ontbreekt een beetje bij mij, vandaar dat ik de render niet echt goed vind Of wel zit jij alleen op dit forum of wel weet je het. Dat noemt een " Sprite " , hij hoort zo klein te zijn. Het moeten niet allemaal telkens die big renders zijn dat gewhored gedoe. Ookal zijn dat sprites, het is wel een kleine sprite, er zijn genoeg grotere sprites, alleen maar omdat dit uit een gameboy spel is, is het een kleine sprite. Hij vind het hier gewoon minder mooi, klaar uit, respecteer zijn mening. Reageren
Synchro Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Probeer hier dan is een sprite uit te halen met even grootte als een normale render? En dat een kleine sprite? Dat is normale sprite hoor. Achja en dan is dit ook veel te klein eh? ( als je er niet op kunt heb je pech ) Reageren
Eli R Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Probeer hier dan is een sprite uit te halen met even grootte als een normale render? En dat een kleine sprite? Dat is normale sprite hoor.Achja en dan is dit ook veel te klein eh? ( als je er niet op kunt heb je pech ) Ik excuseer me voor jou egoïsme, maar dat zijn pokemon sprites, sprites zijn plaatjes die achter elkaar worden geplakt om ingame animaties te geven. GTA heeft ook sprites, die worden gebruikt om bijvoorbeeld regen te reconstruëren, of een explosie op het beeld te toveren. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.