Jump to content

merkwaardige kleur groen


medion

Recommended Posts

Ik had een klein probleempje met mijn downloads en toen kreeg ik deze kleur groen inplaats van wit.

Ik vond het wel erg merkwaardig want je komt eigenlijk nooit zo'n vel groene auto's tegen, of wel?

http://img193.imageshack.us/img193/9969/groeneauto3zp1.png

http://img350.imageshack.us/img350/3226/groeneauto2ie1.png

http://img421.imageshack.us/img421/5607/groeneautono3.png

medion :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou niet weten of je zulke kleuren auto's niet tegenkomt. Ze zullen er waarschijnlijk niet heel veel zijn in die kleur,

maar ze bestaan natuurlijk wel degelijk. Je hebt bijvoorbeeld genoeg groene spuitbussen met die kleur.

Ik vind het eigenlijk een beetje een rare vraag. :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een klein probleempje met mijn downloads en toen kreeg ik deze kleur groen inplaats van wit.
Volgens mij bestaat deze kleur groen niet echt. Normaal heb je bij de game wat meer donkergroen of lichtgroen, maar nooit neon-light achtige groen. Er is waarschijnlijk wat fout in je bestand of iets dergelijks. Als je er mods of iets anders in hebt geïnstalleerd dan zou dat de reden zijn. Misschien moet je even je back-up terug plaatsen als je dat niet wilt en als je het graag wel normaal wilt hebben moet je even je Instellingen resetten door gtavc.set te verwijderen in 'Mijn Documenten'. Mocht dat niet helpen, dan moet je wel het spel weer opnieuw installeren, eerst het spel er wel goed afgooien via Congufiratiescherm > Software.

Edit: Nu ik je post doorlees vertel je dat je een probleempje hebt met je download. Heb je het spel gedownload? Zoja, dan moet je gewoon de game even in de winkel kopen voor minder dan ik geloof 15 euro. Je hebt dan de game die klopt en alles moet normaal zijn! :)

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

Ik had een klein probleempje met mijn downloads en toen kreeg ik deze kleur groen inplaats van wit.

Ik vond het wel erg merkwaardig want je komt eigenlijk nooit zo'n vel groene auto's tegen, of wel?

http://img193.imageshack.us/img193/9969/groeneauto3zp1.png

http://img350.imageshack.us/img350/3226/groeneauto2ie1.png

http://img421.imageshack.us/img421/5607/groeneautono3.png

medion :cya:

Op de derde screen, deze:

groeneautono3.png

Is te zien dat je mods hebt gebruikt, waarschijnlijk veroorzaakt die het probleem/het toeval/het geluk, je weet nooit wat ze kunnen doen, pas als je het spel helemaal origineel hebt (ik zeg niet dat je hem illegaal hebt, maar het is te zien dat er mods zijn), kan je de mod de schuld niet meer geven, dat kan nu wel, dus daar zal het aan liggen.

Wat ook nog kan is jouw beschuldigen van trainers gebruiken, met de Vice City Ultimate Trainer kan je alle soorten voertuigen in alle soorten kleuren krijgen, ook de ambulance. Zo is op de eerste screen duidelijk te zien dat deze gespawnt is, dat kan namelijk alleen maar d.m.v. spawnen dat hij in een boom zit, ook staat er een Oceanic in Little Havana, terwijl die alleen maar in Ocean Beach rijden, het lijkt mij niet dat jij die auto helemaal naar Little Havana hebt gereden om er daar een screen van te maken vanwege de achtergrond.

Op de derde screen staat de Infernus vlakbij een garage, met de trainer kan je voertuigen in garages laten spawnen, het is dus heel logisch dat jij dat ook gedaan hebt. De sunshine lijst is te kort voor de lijst met de sporwagens waar de Infernus op staat, en waarom zou jij een Infernus onderin de garage van sunshine rijden, om er een screen van te maken als hij groen is?

Vooralsnog vind ik het meer overkomen als iets dat zelfverzonnen, met behulp van mods en trainers is gedaan om ons zo proberen voor een raadsel te laten zetten, als het niet zo is, hoor ik het graag, maar tot nu toe is het heel gemakkelijk te verklaren.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ook nog kan is jouw beschuldigen van trainers gebruiken

:bonk: Laat hem lekker zelf beslissen of hij trainers dan wel mods gebruikt. Niet direct van het ergste uitgaan.

@ Medion: De kleuren van voertuigen worden onder andere vastgelegd in het bestand data\carcols.dat (Voor een meer precieze uitleg zal je iemand in het modding fora moeten aanschieten). Wanneer je dit op een niet juiste manier wijzigt bij het modden, kan het gebeuren dat je, evenals mij eens is overkomen, dit soort merkwaardige resultaten krijgt. Om dit op te lossen zul je dus de wijzigingen die je aangebracht hebt bij het instaleren van de mod(s) ongedaan moeten maken. Als je de mod dan opnieuw wilt instaleren, kijk dan eerst goed of je de instructies van de readme goed opvolgt. Mocht dat nog problemen opleveren, dan kun je in het modding forum ongetwijfeld meer te weten komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan nog, hoe wil je een ambulance in een boom tegenkomen, dat kan alleen met spawnen, en met gewone codes is een Ambulance spawnen niet mogelijk, trainer dus, waarom zou hij dat voor de rest niet gebruikt hebben, ik vind namelijk de plek waar hij een screen van de Oceanic heeft gemaakt wel erg ver uit de richting, dat je met zo'n sloom voertuig helemaal vanaf het strand naar Little Havana rijdt, en er vervolgens pas achter kom dat hij groen is, wat ik nog wel moet zeggen is dat ik die groen wel best mooi vind voor de auto's.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een nieuwe download in het spel gezet, iets van een textuur van een gebouw dat ik niet zo mooi vond. Maar die ambulance heb ik er niet neer gezet, ik heb geen eens een spawn programma. En dat ik die auto onder de shunshine garage had kwam omdat ik de auto van lance bij Vercetti Estate tegen kwam in de kleur groen, dus ik ging naar shunshine omdat ik Vercetti Estate nog niet in mijn bezit had. Ik maakte een screen en ging in little havana rijden om te kijken wat er nog meer mis was. Daar kwam ik de Oceanic en de ambulance die in de boom zat tegen. Wat eerst wit was is nu groen.

Ik gebruik geen trainers of mods. Ook heb ik de kleuren van de auto's niet aangepast. Ik heb daar niet eens een programma voor. Maar om de kleuren aan te passen heb je een programma nodig (geloof ik), maar die heb ik niet eens. Ik vond het alleen vaag dat een textuur van een gebouw de groene kleur veranderd.

medion :cya:

Bewerkt: door medion
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb een nieuwe download in het spel gezet, iets van een textuur van een gebouw dat ik niet zo mooi vond. Maar die ambulance heb ik er niet neer gezet, ik heb geen eens een spawn programma. En dat ik die auto onder de shunshine garage had kwam omdat ik de auto van lance bij Vercetti Estate tegen kwam in de kleur groen, dus ik ging naar shunshine omdat ik Vercetti Estate nog niet in mijn bezit had. Ik maakte een screen en ging in little havana rijden om te kijken wat er nog meer mis was. Daar kwam ik de Oceanic en de ambulance die in de boom zat tegen. Wat eerst wit was is nu groen.

Ik gebruik geen trainers of mods. Ook heb ik de kleuren van de auto's niet aangepast. Ik heb daar niet eens een programma voor. Maar om de kleuren aan te passen heb je een programma nodig (geloof ik), maar die heb ik niet eens. Ik vond het alleen vaag dat een textuur van een gebouw de groene kleur veranderd.

medion :cya:

Oké, er kloppen alleen twee dingen niet aan je verhaal, ze zijn vetgemaakt, hoe wil je dat verklaren?

Eerst zeg je dat je een mod hebt geïnstalleerd, vervolgens zeg je dat je die niet gebruikt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...