looney-tunez Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Kan iemand mij hier vertellen hoe je online tegen elkaar kan playen.. ( dormiddel van WiFi ) Alvast bedankt !!! Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Je moet natuurlijk eerst iemand hebben om tegen te spelen, als je dan op je PSP tijdens het spelen van GTA LCS op 'start' drukt en daarnaa naar 'multiplayer' gaat, dan kan je daar kiezen voor hosten of joinen. Reageren
VforV Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Dat vroeg je hier ook al. Zie daar voor mijn antwoord. Reageren
looney-tunez Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik weet het .... maar kan je dan via WiFi over heel europa of alleen maar met iemand die in een straal an 20 meter staat.... via infrarood.... dat bedoel ik want ik zie er nooit iemand staan bij hosts. Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Ik weet het .... maar kan je dan via WiFi over heel europa of alleen maar met iemand die in een straal an 20 meter staat.... via infrarood.... dat bedoel ik want ik zie er nooit iemand staan bij hosts. Je kunt alleen MP starten met iemand die die in een straal van zoveel meter staat. En je kunt niet met een WIFI online. ASPHALT Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.