Maarten!! Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) ja je hoort het goed dit is het San Andreas topic of records post hier je record of verbreek er 1 Regels 1.niet spammen 2.niet de regels verbreken van het gtaforum 3.niemand beledigen post je record hier en ik zet hem in de lijst en zorg voor bewijs bijv.screen filmpje etc maar als je er 1 verbreekt heb dan bewijs en als bijvoorbeeld mijn record is 10 mensen rondbrengen met taxi in 5 minuten moet jij ook 5 minuten doen en de 10 mensen overschrijden dan vervang jij mij in de lijst idee pm me lijst 1.hydra neerhalen met rustlerhuidig record asphalt 2. Bewerkt: 1 augustus 2006 door Maarten!! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) en hoe willen mensen dat bewijzen? ik kan bijvoorbeeld zo zeggen: jaa ik heb 20 mensen in 5 minuten weg gebracht of ik heb met een hydra in 5 minuten 800 andere hydras neergeknald, denk daar nog maar eens over na noem gewoon een paar voorbeelden van bewijzen, jij hebt hier toch ook geen bewijs staan? dus dan kunnen wij jouw toch ook niet geloven? en je kan bijvoorbeeld ook gewoon een screen van het internet nemen waar een record op staat ofzo Bewerkt: 31 juli 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Lord of War Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Misschien kun je in filmpje tonen hoe je dat record gehaald hebt... Reageren
Maarten!! Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 en hoe willen mensen dat bewijzen? ik kan bijvoorbeeld zo zeggen: jaa ik heb 20 mensen in 5 minuten weg gebracht of ik heb met een hydra in 5 minuten 800 andere hydras neergeknald, denk daar nog maar eens over na noem gewoon een paar voorbeelden van bewijzen, jij hebt hier toch ook geen bewijs staan? dus dan kunnen wij jouw toch ook niet geloven? en je kan bijvoorbeeld ook gewoon een screen van het internet nemen waar een record op staat ofzo was vergeten dat je bewijs erbij moest doen :$ :$ Reageren
XboxGta Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 En hoe moeten mensen met een Xbox of PS2 dat doen Reageren
Maarten!! Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 En hoe moeten mensen met een Xbox of PS2 dat doen digitale camera Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Laat ik eens beginnen met een makkelijk verbreekbaar Record : Hydra Neerhalen Met Kreupele Rustler Probeer hem maar te verbreken. (wel in een keer he ) Al is het niet zoon moeilijk verbreekbaar record. Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Man ge moet betale vr da Filmké te zien? Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Man ge moet betale vr da Filmké te zien? Neen gewoon op Free klikken . Reageren
B.I.G._-M_* Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Aah cvaah! Trouwés proficiat , maarten! (Naamgenoot ) ) Dit vind ik nog eens een LEUK topic! Bewerkt: 31 juli 2006 door B.I.G._-M_* Reageren
cheizz Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 (bewerkt) mijn record is een wheelie van 10 minuten hier bewijs edit: was trouwens wel met een pcj-600 Bewerkt: 30 oktober 2006 door cheizz Reageren
Dx11 Geplaatst: 30 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2006 mijn record is een wheelie van 10 minutenhier bewijs dat is een leuk record die ga ik eens proberen te verbreken, ik heb alleen iets raars, als ik een wheelie maak doet het spel net alsof ik gewoon rijd, ik krijg geen weelie bonus enz, heb dit in het begin wel gehad... Reageren
coz Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) weet niet of deze telt of dat je echt de ingame records bedoelt krapste landing met at400 zou alleen niet weten hoe iemand anders hem moet verbreken okok .. iets serieuzer Bewerkt: 31 oktober 2006 door coz Reageren
cheizz Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 (bewerkt) ik heb mijn persoonlijk record wheelie op een pcj-600 verbeterd Bewerkt: 31 oktober 2006 door cheizz Reageren
Mb. Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Hier mijn laatste: Triple Insane Stunt Bonus: $609 Ik hoop dat dit topic kan blijven >>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met deze, omdat het mijns inziens niet nodig is hiervoor een nieuw topic te openen.<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.