Jump to content

San Andreas topic of records

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

ja je hoort het goed dit is het San Andreas topic of records post hier je record of verbreek er 1

Regels

1.niet spammen

2.niet de regels verbreken van het gtaforum

3.niemand beledigen

post je record hier en ik zet hem in de lijst en zorg voor bewijs bijv.screen filmpje etc

maar als je er 1 verbreekt heb dan bewijs en als bijvoorbeeld mijn record is 10 mensen rondbrengen met taxi in 5 minuten moet jij ook 5 minuten doen en de 10 mensen overschrijden dan vervang jij mij in de lijst idee pm me

lijst

1.hydra neerhalen met rustlerhuidig record asphalt

2.

Bewerkt: door Maarten!!

en hoe willen mensen dat bewijzen? ik kan bijvoorbeeld zo zeggen: jaa ik heb 20 mensen in 5 minuten weg gebracht of ik heb met een hydra in 5 minuten 800 andere hydras neergeknald, denk daar nog maar eens over na ;)

noem gewoon een paar voorbeelden van bewijzen, jij hebt hier toch ook geen bewijs staan? dus dan kunnen wij jouw toch ook niet geloven? en je kan bijvoorbeeld ook gewoon een screen van het internet nemen waar een record op staat ofzo

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
Geplaatst:
en hoe willen mensen dat bewijzen? ik kan bijvoorbeeld zo zeggen: jaa ik heb 20 mensen in 5 minuten weg gebracht of ik heb met een hydra in 5 minuten 800 andere hydras neergeknald, denk daar nog maar eens over na ;)

noem gewoon een paar voorbeelden van bewijzen, jij hebt hier toch ook geen bewijs staan? dus dan kunnen wij jouw toch ook niet geloven? en je kan bijvoorbeeld ook gewoon een screen van het internet nemen waar een record op staat ofzo

was vergeten dat je bewijs erbij moest doen :$ :$

Aah cvaah!

Trouwés proficiat , maarten! (Naamgenoot :)) )

Dit vind ik nog eens een LEUK topic!

Bewerkt: door B.I.G._-M_*
  • 2 maanden later...

post-46023-1162235716.jpgmijn record is een wheelie van 10 minuten

hier bewijs

edit: was trouwens wel met een pcj-600

Bewerkt: door cheizz
Geplaatst:
post-46023-1162235716.jpgmijn record is een wheelie van 10 minuten

hier bewijs

dat is een leuk record die ga ik eens proberen te verbreken, ik heb alleen iets raars, als ik een wheelie maak doet het spel net alsof ik gewoon rijd, ik krijg geen weelie bonus enz, heb dit in het begin wel gehad...

weet niet of deze telt of dat je echt de ingame records bedoelt

krapste landing met at400

mta-screen1023_640x480.jpg

zou alleen niet weten hoe iemand anders hem moet verbreken :puh:

okok .. iets serieuzer

furthest_hoop.JPG

Bewerkt: door coz
Geplaatst:

Hier mijn laatste:

Triple Insane Stunt Bonus: $609

gtasa2006103115133831lh3.th.png

Ik hoop dat dit topic kan blijven :*D

>>> Door Dutchy3010: Topic samengevoegd met deze, omdat het mijns inziens niet nodig is hiervoor een nieuw topic te openen.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...