PB_soldier Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 WTF die is ziek. vet man Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 [plaatje] WTF die is ziek. vet man Dat valt wel mee, op deze manier kun je zelf ook zo'n lange stoppie maken, PB_soldier: Als je een stoppie zó maakt dat je net niet helemaal rechtop staat, dan komt je voorwiel in de grond vast te staan en kun je een stoppie blijven maken tot je pijn in je vingers krijgt (je moet de knoppen ingedrukt houden), probeer zelf maar; het is wel grappig om te doen of zien Mvg, Moonbeam Reageren
Nickonly Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 Is het niet eigenlijk heel makkelijk om die dingen te vervalsen? Je kunt gewoon iets anders er op bewerken en dan zeggen van "kijk wat ik heb gedaan!!!". Dus ik vind het een beetje moeilijk om met bewijs te komen. Het enige echte bewijs voor mij is een filmpje... Reageren
coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 moonbeam heeft gelijk .. dit is met een kleine glitch (en een flesopener -ipv zere vingers) gedaan die basketball record en at400 landing zijn overigens wel echt gedaan zonder glitches , cheats etcetc Nickonly heeft wel een punt .. in theorie kan iemand de bestanden bewerken zodat de stats hele mooie dingen aangeven Reageren
Moonbeam Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 (bewerkt) moonbeam heeft gelijk .. dit is met een kleine glitch (en een flesopener -ipv zere vingers) gedaan die basketball record en at400 landing zijn overigens wel echt gedaan zonder glitches , cheats etcetc Nickonly heeft wel een punt .. in theorie kan iemand de bestanden bewerken zodat de stats hele mooie dingen aangeven En of hij gelijk heeft; Gewoon het juist lettertype en klaar is kurk. Bovendien kun je met GFX. shop ook instellen dat er god-mag-weten-wat staat als je een willekeurige actie maakt of anders gebruik je gewoon een code voor Tripple Insane Stunts van $6500 of een dergelijk bedrag. Laten we hopen dat iedereen eerlijke 'records' haalt, zolang je bereid bent de moeite te nemen... Mvg, Moonbeam @Coz: Eens kijken of er nog ergens een flessenopener ligt. Bewerkt: 28 november 2006 door Moonbeam Reageren
coz Geplaatst: 28 november 2006 Rapport Geplaatst: 28 november 2006 @Coz: Eens kijken of er nog ergens een flessenopener ligt. het kon inderdaad langer als ik iets meer vet en voedsel had Reageren
PB_soldier Geplaatst: 1 december 2006 Rapport Geplaatst: 1 december 2006 mijn record is een wheelie van 10 minutenhier bewijs dat is een leuk record die ga ik eens proberen te verbreken, ik heb alleen iets raars, als ik een wheelie maak doet het spel net alsof ik gewoon rijd, ik krijg geen weelie bonus enz, heb dit in het begin wel gehad... heb je een keer een cheat gebruikt van vliegen ofzo want dat had ik ook maar toen had ik cheats aan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.