Jump to content

No CJ in GTA VCS.

Recommended Posts

Geplaatst:

Geen Carl Johnson in GTA: Vice City Stories

Carl Johnson -ook wel C.J. genoemd- gaat geen rol spelen in Grand Theft Auto: Vice City Stories, zoals eerder nog wel eens gesuggereerd werd. C.J. is de hoofdrolspeler uit GTA: San Andreas.

Dit heeft Chris Bellard, iemand die de stem van één van de personages verzorgt in Grand Theft Auto: Vice City Stories, bevestigd. Mogelijk zien we C.J. pas weer terug in Grand Theft Auto: San Andreas Stories.

bron : www.gammo.nl

Geplaatst:

Ik vind het eigenlijk wel goed.

Want CJ past niet in de VC sfeer.

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat ik CJ niet goed vind, integendeel zelfs!

Geplaatst:

Het zou wel stom zijn om CJ mee te laten spelen in GTA Vice City Stories. Denk er ook aan dat het spel zich waarschijnlijk eerder dan 1986 zal afspelen. Dus CJ was op dat moment nog een tiener denk ik, die nog nooit uit Los Santos geweest is.

Geplaatst:

oke,.maar stond dat van SA:stories ook op de bron?

zou wel vet zijn,om heel SA te verkennen in de Bus :puh:

ik zou hem niet missen in VCS...ik zou eerder Lance missen als ie er niet inzit

ff of-topic:

waarom staat op gammo nog steeds bij Wii spellen het REV teken :puh::puh: terwijl ze toch het woord wii gebruiken,stelletje luie gasten :duh::puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Dat van SA Stories is zelf door Gammo bijgezet denk ik, San Andreas is veels te groot om op zo'n UMD'tje te passen. En het is beter dat CJ er niet inkomt, hij past gewoon niet in Vice City.

Bewerkt: door PSP-Lover
Geplaatst:

Logisch dat hij er niet in zit, ook al zou het spel zich niet in 1984 afspelen, maar na 1992, dan mocht hij niet eens weg van Sweet, moest dus in LS blijven, en als het voor 1992 zou zijn zou het niet passen in de jaartallen 1987 t/m 1991, omdat hij dan in LC zit, en in 1986 weten we al wat van Vice City, dus zou het op z'n laagst 1985 kunnen zijn, dan is hij nog veel te jong, en we weten uit SA dat hij voor die tijd nooit weg is geweest omdat in de Deja vu in de missie Big Smoke ook te zien is dat hij eerder altijd met Brian aan het spelen was.

Geplaatst:

Als je met The Truth naar San Fierro (de stad, niet platteland) rijdt zegt CJ ook dat hij het niet kan geloven dat hij hier nog niet geweest is. Hij is dus enkel in Liberty City en Los Santos geweest.

Geplaatst:

Waarom is dit topic er uberhaupt.

Je had toch niet verwacht dat we CJ ooit nog terug zouden zien?

Hij heeft zijn gang en zijn broer gered, wat moet hij in Vice City?

Geplaatst:

het is al bekend dat de broer van lance vance de hoofdrol gaat spelen en het spel speelt zig 2jaar terug dus er zijn nog gebeuwen in aanbouw en in een missie genaamd copland in gta vc moet je een koffieshop opblazen die zal dus in vcs er weer zijn en tommy zal er niet bij zijn want in die tijd zit hij nogsteeds in de bak dus voor degene die cj wilen zien speel maar gta sa of wacht missrien nog een tijdje totdat we weten wie in gta sas (san andreas stories) de hoofdrol gaat spelen maar geen tommy geen cj maar de broer van lance die in het introfilmje van gta vc word neergeschoten met de cocke in de hand

rinaldootje :cya::cya:

Geplaatst:
het is al bekend dat de broer van lance vance de hoofdrol gaat spelen en het spel speelt zig 2jaar terug dus er zijn nog gebeuwen in aanbouw en in een missie genaamd copland in gta vc moet je een koffieshop opblazen die zal dus in vcs er weer zijn en tommy zal er niet bij zijn want in die tijd zit hij nogsteeds in de bak dus voor degene die cj wilen zien speel maar gta sa of wacht missrien nog een tijdje totdat we weten wie in gta sas (san andreas stories) de hoofdrol gaat spelen maar geen tommy geen cj maar de broer van lance die in het introfilmje van gta vc word neergeschoten met de cocke in de hand

Toen dit topic geopend werd was het nog niet bekend ;).

En het gebruik van hoofdletters en leestekens is niet verboden.

Geplaatst:

Is die vent met de coke in het introfilmpje de broer van lance vance :?

IK dacht dat hij gewoon een mafia lid was...

Geplaatst:
Is die vent met de coke in het introfilmpje de broer van lance vance :?

IK dacht dat hij gewoon een mafia lid was...

Ja het is zijn broer, Victor Vance.

In de missie "Back Alley Brawl" ontmoet je Lance voor het eerst persoonlijk en dan volgt deze dialoog:

Lance: Hey, hey, chill. I want what you want, brother.

Tommy: Oh yeah? And what's that?

Lance: Your greens, and my dead brother's white lady.

Daar kun je dus uit opmaken dat Lance's "partner" zijn broer was.

Later als Tommy en Lance samen Vice City overnemen belt hij je nog waarin hij je vertelt hoe zijn broer hem altijd verkeerd behandelde.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...