GTA rules Geplaatst: 30 oktober 2004 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2004 Hallo Allemaal Wij zin 2 GTA fans die graag willen leren om Mods voor in vice city te maken. Wie kan ons helpen.? :unsure: ? Ralph en Naud Wij bedoelen auto's en mods, welke software hebben wij hiervoor nodig en wie heeft er meer ervaring zodat diegen ons kan helpen? :unsure: Bedankt EDIT door lantyz: niet dubbelposten svp, Je kan je laatste bericht wijzigen met de EDIT knop bovenaan iedere post om zo dubbelposten te voorkomen. Reageren
Lantyz Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 Ik gooi dit topic even naar het mods-subforum, daar kunnen ze jullie beter helpen. Reageren
Ken-D Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Geplaatst: 1 november 2004 klik hier Have Fun Postaldude Reageren
anoniempje Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 Maar hoe maak je ze nou want ik snap het nog steeds niet :unsure: Reageren
barry Geplaatst: 15 november 2004 Rapport Geplaatst: 15 november 2004 kijk onderaan bij tutorials Reageren
djbob Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Sorry, maar ik denk niet dat jullie het ooit lukt om mods te maken:( Ik zelf leer het vaak uit me hoofd, maar als je die tuts niet begrijpt, dan wordt het moeilijk denk ik.. En auto's... Tja dat kan ik zelf ook niet (modellen heet dat) Maar ik kan daarvoor ook nog geen goeie tut vinden. Maar om mods te maken heb je meestal alleen kladblok nodig.. Ja, je moet wat van programmere nweten Reageren
Ken-D Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 alleen kladblok Uh nee Bob niet echt. Voor de main.scm te changen heb je een mission builder nodig. Die hier op de site te downloaden is. Postaldude Reageren
Eclipse Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Geplaatst: 16 november 2004 Het is misschien het beste om te beginnen met texturen...Voor gevorderden kan je al beginnen met mappen (objecten in VC plaatsen)...Een de professionals kunnen beginnen met mission scripten (als kun je ook makkelijke wijzigingen doen in de main.) Texturen houd trouwens in dat je de textuur van sommige gebouwen in VC kan veranderen..Hievoor moet je Vice TXD hebben die in de DDB van GTAG te downloaden is...Verder moet je ook goed met een fotobewerkingsprogramma kunnen opschieten (bijv. photoshop). Verdere vragen zijn natuurlijk altijd welkom Reageren
illegal8man Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 programmeer in Visual Basic ( doe ik zelf ook ) en ik heb ook een zelfgemaakte trainer gemaakt. B) Visual Basic is niet zo moeilijk dus... Reageren
CJ@SA Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 heb eens een programma darvoor gekrege van een vriend heb van 1 of andere auto een boomstam gemaakt op wielen maar het is wel moeilijk als het niet lukt om het in de game te krijgen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.