Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Allemaal

Wij zin 2 GTA fans die graag willen leren om Mods voor in vice city te maken.

Wie kan ons helpen.? :unsure: ?

Ralph en Naud :D

Wij bedoelen auto's en mods, welke software hebben wij hiervoor nodig en wie heeft er meer ervaring zodat diegen ons kan helpen? :unsure: Bedankt

EDIT door lantyz: niet dubbelposten svp, Je kan je laatste bericht wijzigen met de EDIT knop bovenaan iedere post om zo dubbelposten te voorkomen.

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry, maar ik denk niet dat jullie het ooit lukt om mods te maken:(

Ik zelf leer het vaak uit me hoofd, maar als je die tuts niet begrijpt, dan wordt het moeilijk denk ik..

En auto's...

Tja dat kan ik zelf ook niet (modellen heet dat)

Maar ik kan daarvoor ook nog geen goeie tut vinden.

Maar om mods te maken heb je meestal alleen kladblok nodig..

Ja, je moet wat van programmere nweten :puh:

Geplaatst:
alleen kladblok

Uh nee Bob niet echt.

Voor de main.scm te changen heb je een mission builder nodig.

Die hier op de site te downloaden is.

Postaldude

Geplaatst:

Het is misschien het beste om te beginnen met texturen...Voor gevorderden kan je al beginnen met mappen (objecten in VC plaatsen)...Een de professionals kunnen beginnen met mission scripten (als kun je ook makkelijke wijzigingen doen in de main.)

Texturen houd trouwens in dat je de textuur van sommige gebouwen in VC kan veranderen..Hievoor moet je Vice TXD hebben die in de DDB van GTAG te downloaden is...Verder moet je ook goed met een fotobewerkingsprogramma kunnen opschieten (bijv. photoshop).

Verdere vragen zijn natuurlijk altijd welkom

:)

• 3 weken later...
Geplaatst:

programmeer in Visual Basic ( doe ik zelf ook ) en ik heb ook een zelfgemaakte trainer gemaakt. B) Visual Basic is niet zo moeilijk dus...

Geplaatst:

heb eens een programma darvoor gekrege van een vriend heb van 1 of andere auto een boomstam gemaakt op wielen maar het is wel moeilijk als het niet lukt om het in de game te krijgen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...