Jump to content

HTML

Recommended Posts

Geplaatst:

Je kan best op mijnhomepage.nl kijken voor goede html tutorials. :)

Je oefent wat met een progamma(dreamweaver trial is goed), en dan maak je hem.

Je kan gratis templates downloaden, en het aanpassen naar jou wil, als je dreamweaver gebruikt heb je weinig html kennis nodig dan. (tik in google free templates)

Geplaatst:

Wat ik eigenlijk de simpelste manier vindt om een HTML site te bouwen, is om je site de bouwen met Microsoft Frontpage. Zit gewoon standaart bij Office, hoewel het sinds een aantal jaren tussen Microsoft Publisher zit.(dit is één programma waarmee je brieven, kaarten, enveloppen en ook websites kan ontwerpen.

Het gebruik is simpel, je hebt er diverse tuts over die al op je kan vinden met b.v. google maar eigenlijk is uitleg niet nodig, je maakt de site ongeveer hetzelfde als dat je een word-document in elkaar zet.

Als je site klaar is dan kan je 'm opslaan als webpage en kan je 'm hosten op www.freewebs.com.

@(g)mod: Vriendelijk vraag ik u om dit onderwerp de verplaatsen naar Webdesign en Programeren. :engel:

Geplaatst:

Is dat programma dreamwaver ofzo, een goed programma?

En is het ook makkelijk want dan ga ik eens het proberen. ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Het programma is heel erg simpel (té simpel als je het mij vraagt), je hebt in no-time een site maar of je dan ook echt HTML kunt, nee.. Het progammatje maakt de site voor je, het enige wat jij hoeft te doen is een beetje drag &

droppen met plaatjes en tekst te plaatsen.

Je kan beter gewoon op mijnhomepage.nl tutorials volgen en met kladblok je site te maken; dit zal er niet erg mooi uit zien op het begin maar je leert véél meer dan met dreamweaver.

[ Verkeerd Subforum ]

Bewerkt: door ViceAgent

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...