Flame^ Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 De NRG-500 Challemge. Moet ik nog een ringetje pleur ik in het water <_< .. Reageren
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 als ik dat zo hoor is het toch erg moeilijk ( ik vraag me dan wel af of ik het zal halen ) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 (bewerkt) als ik dat zo hoor is het toch erg moeilijk ( ik vraag me dan wel af of ik het zal halen ) met de pc zal dat wel makkeler zijn p.s dus maar wat betekent 20 % onder mijn naam ? *EDIT pc gaat toch niet weg !! Bewerkt: 5 juni 2005 door WhoopDiDoo Reageren
MegaTech Geplaatst: 5 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 dat je gewarnd bent... 100% wordt je geband... ik heb 40% Reageren
Simsfan88 Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Ga nou maar ontopic voordat je er 20% bijkrijgt... (ik heb lekker nog nooit 1 % of meer gehad ) Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 oh dan zal ik me maar gaan gedragen !!! Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ik vind het gewoon vervelend dat -je dood gaat en op een heel andere plek in het hopitaal bent -dat je wordt opgepakt in een mooie wagen -dat je zowat 10 min. moet zwemmen om terug aan wal te komen Reageren
Jowx Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ik vind t vervelend als je met een net nieuw getunde wagen uit zon'mod shop komt rijde en er rijd gelijk iemand tegen je aan :angry: Reageren
.Sharingan Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 ja dat heb ik ook vaker of als hij net gespoten is Reageren
The Outlaw Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 met stipt op 1 net als bijna ieder ander hier De missies van Zero, daar heb ik echt figuurlijke hartverzakkingen van gekregen Reageren
Pete-R Geplaatst: 5 juni 2005 Rapport Geplaatst: 5 juni 2005 Waarom heeft iedereen zo'n probleem met de missie's van Zero? Ik vond ze zo moeilijk niet. Maar wat ik echt vervelend en frustrerend vond was de laatste missie van de Driving-School. Dan moet je met je auto zo'n barrel roll maken. Die missie vond ik echt moeilijk. Ik ben dan ook uren met die missie bezig geweest. Reageren
Big Boss Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Als missies zo op het laatste nippertje mislukken! :angry: *ja, ja,... ik ga het halen, ik ga het halen...* Mission failed! (v*rd*mme!) Reageren
Typhoon Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 ik haat het ook als missies op het laatste moment misslukken ik had een keer een vet mooi getunde auto toen een crimineel met politie achter hem aan aan prak reed later gingen ze ook op elkaar schieten mijn auto bijna kapot komt er nog een politie moter tegen mijn auto aan nu gaat hij in flammen op. toen heb ik iedereen dar neergeschoten, ik heb dit al es eerder verteld in een andere topic maar weet nietr meer waar daar was het uitgebreider Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 Maar wat ik echt vervelend en frustrerend vond was de laatste missie van de Driving-School. Dan moet je met je auto zo'n barrel roll maken. Die missie vond ik echt moeilijk. Ik ben dan ook uren met die missie bezig geweest. ja ik vond die ook stik moeilijk ik heb daar ook uren aangezeten resultaat: brons Reageren
Kraay Geplaatst: 6 juni 2005 Rapport Geplaatst: 6 juni 2005 ja ik vond die ook stik moeilijkik heb daar ook uren aangezeten resultaat: brons : vind ik wel meevallen :o . Ik heb hem vandaag nog gedaan en een keer zilver . Beter dan dat ik zelf verwacht had. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.