Jump to content

Vervelendste moment ooit

Recommended Posts

Geplaatst:
Het vervelenste moment vond ik inderdaad ook de missies van Zero... die zijn echt bijna onmogelijk.

@WhoopDiDoo: chill out, als je zo doorgaat ben je snel op 5 warns...

@david: Zo'n vraag hoort zeker niet in het vragen topic. want anders zou elk onderwerp in dit forum in het vragen-forum horen. Dit is een vraag naam meningen van anderen, daar is het vragen-topic niet voor.

toen je wist dat ryder en big smoke slecht waren want ryder vond ik echt kij gaaf en echt een grofe gangster :ph34r:

• Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• MegaTech

6

• .Sharingan

5

• Sergio1991

5

• Kraay

3

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Mijn vervelendste moment is die tweede missie van ZERO.Ik haat die missie en ik haat ZERO ook,die stem alleen al...

Er is ook een topic van je mooiste moment,die ik eens had gemaakt:Zie hier.

Geplaatst:

Toen ik tot mijn knieën zakte in de weg terwijl ik weg aan het lopen was van de politie. *BUSTED*

Geplaatst:

Vervelendste moment tot nu toe is dat mn San Andreas het begaf. Rapport verzenden.. Die wacko shit.

Nja, dan maar re-installatie en weer opnieuw alle mods er in pleuren.

Geplaatst:

he vervelendste momenten zijn dat ik nog steeds die bmx en nrg missies niet heb gehaald. En dat ik alle tags, foto's, hoefijzers en oysters nog steeds niet allemaal heb.

Geplaatst: (bewerkt)

ik vind die zero-missies redelijk simpel :blink:, misschien ligt dat aan de besturing van de pc-versie. maar iig on-topic, die bmx-challenge en de chiliad challenge zijn ZO irritant :angry:. Ik krijg bij die bmx challeng één corona niet die op een halfpipe ligt

Bewerkt: door Samael
Geplaatst:

ik kan me zo opwinden als:

Je rijdt net op een lekker tempo over de snelweg en dan gebeurt er dit:

-Je knalt tegen een opa-wagen aan.

-je rijdt op de linker baan omdat je een auto op de rechterbaan inhaalt, en die auto vindt het nodig op het laatste moment naar links te gaan. Ik remmen maar te laat

-In de sloot belanden en dan uren zwemmen

En dan nog 1 paar:

Meer dan 5 keer de zelfde missie herhalen

Wapens kopen en dan neergeschoten worden :(

De Politie is het ergste, of andere mensen die zich ermee benmoeien als je er een paar afschiet :angry: .

En dan weer naar een pay´nt and spray gaan die natuurlijk enorm ver weg is...

Bradley H.

Geplaatst:

Mijn vervelendste momenten zijn als je snel ergens naartoe moet rijden en er dan geen enkele auto voorbij komt rijden.

Of dat je op een brommer zit en dan tegen een auto rijd als dat juist niet gewenst is.

Geplaatst:

Ik heb het hier nog niet gelezen maar die bloodring banger missie is echt f** up op de pc.. elke keer als je net de marker wilt doorrijden komt zo'n irritante motor je voorbij en pakt 'em voor je neus weg...

dan probeer je het een aantal keer, komt verder en verder, heb je 54s (nog 1 marker nodig), en dan wordt je aangereden zodat je auto begint te fikken :angry: :angry: :angry:

Anyways, uiteindelijk heb ik 'em gehaald maar vraag niet hoe :rolleyes:

Geplaatst:

Ik wil bijvoorbeeld vanaf de plaats waar Catalina is naar het dorpje waar The Truth is. Rijd er een motor langs. Effe gestolen en doro de Country heen rijden en ja hoor, ee auto slaat even linksaf ter wijl ik gewoon voor hem rijd, is hij blind ofzo. Dan word ik dus zo boos dat ik die eenpersoons drive-by cheat aan zet en effe flink die auto verrot knal. :angry: Ook zo iets, was ik over nieuw begonnen met het spel en was ik bij Tagging Up Turf, toen ik die bijna gehaald had moest ik Sweet naar z'n huis brengen. Dan rij ik over die brug die over de weg naar Sweet's huis heen gaat. Die reling kan kapot en die had ik dus voor de grap verrot geschoten. Kot er een auto langs en die dauwt me van de brug af, auto op z'n kop en mission failed. :angry:

Geplaatst:

het vervelendste vind ik als je een missie hebt gehaalt dan opnieuw perongeluk in zon rood ding gaat staan en dat je die dan net wel haalt.., en dan nog een keer en dan doodgaan.,, dat heb ik nu 2 keer gehad :( best belabbert

Geplaatst:

- Bij de missie "555 we tip" had ik die auto die je moest parkeren nog in de parking kapot gereden terwijl ik nog meer dan 30sec. had. :(

- Je vliegt met je straaljager redelijk laag, niets te zien en plotseling verschijnen er bomen vlak voor je neus. En boem. :ph34r:

- Toen ik op de snelweg in het water reed door een opa-wagen die naar links trok. :angry:

Geplaatst:

even offtopic vraagje:

krijg je bij de rijschool meer drivingexperience als je gold haalt?

ontopic:

Die missies van ZERO, zat egt gewoon met knarsende tanden achter me PC <_<

Geplaatst:

Had dan helemaal niemand moeite met Green Goo? Dat je met een jetpack kratten op een trein kapot moet schieten? Ik vind een jetpack echt het meest verschrikkelijke voertuig, hij is gewoon niet te besturen :angry: Maargoed, uiteindelijk is ie me gelukt, wel bijna m'n toetsenbord verrot geslagen ;)

Oh en natuurlijk de vliegschool: superirritant. Die heeft Disturbed uiteindelijk voor me gedaan :puh:

Zero's missies vond ik wel goed te doen eigenlijk B)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...