Jump to content

Vervelendste moment ooit


MegaTech

Recommended Posts

  • Reacties 97
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MegaTech

    6

  • .Sharingan

    5

  • Sergio1991

    5

  • Kraay

    3

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik vind het meeegaaa irritant als je lekker zit te krossen op de snelweg in je mooie gepimpde auto, wil je inhalen, komt er opeens zoon ***opaatje en die rijd tegen je auto aan en je vliegt uit je baan, komt achterstevoren op de andere kant en je veroorzaakt een kettingbotsing en alles ontploft, INLCUDING jouw auto!! :angry:

en ook die flightschool missies, zoow irri, maar daarna kwam ik erachter dat je je landingsgestel moest intrekken :D:puh:

en als je je gepimpte auto ff alleen achter laat en dan komt er zoon gozertje en die rijd ermee weg! :angry:

en die "YOUR HOOD IS UNDER ATTACK!" dan zit je net in SF moet je daar weer helemaal heen rijden :angry:

ff offtopick: als je daar ook zat van word moet je als je dat krijgt een taxi ofzo stelen met die missies (brandweer ziekenauto, politiewagen, taxi) en dan moet je die aanzetten en dan is de hood niet meer under attack

Link to comment
Delen op andere websites

en die "YOUR HOOD IS UNDER ATTACK!" dan zit je net in SF moet je daar weer helemaal heen rijden :angry:

ff offtopick: als je daar ook zat van word moet je als je dat krijgt een taxi ofzo stelen met die missies (brandweer ziekenauto, politiewagen, taxi) en dan moet je die aanzetten en dan is de hood niet meer under attack

Je kunt ook gewoon gaan saven ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

Low rider racing missie :( 4 keer opnieuw gedaan maar het irritante was dat ik telkens een nieuwe wagen moest halen en er weer naartoe moest rijden.

(was achteraf niet slim, staat safehouse in de buurt :puh: )

en natuurlijk de zero missie met dat helicoptertje :blink:

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb gisteren nog eens gespeeld op mijne oud San Andreas gsafed file :)

Het slechte nieuws is dat ik die file(met alle cheats erin) over mijne goede file(zonder cheats) gesafed heb

weet iemand of je dat ongedaan kan maken ==>heb hem nog proberen te resetten maar te laat!!! :(

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar vevelendste momenten gehad B)

Die missies van Zero echt #$@#*$&^@#^%@$.

En als ik naar de lowrider-meeting ga, in me getunede Slamvan. Schieten al die gangs op me :angry: . Is me band lek enz. enz.

En nog 1tje: Ga ik naar me Safe House, wil ik mijn slamvan pakken, is ie opeens helemaal W-I-T <_< En ik had hem vet coole kleuren gegeven :(

Greetz

Bewerkt: door GTA Gangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb eigenlijk geen vevelendste momenten gehad :lol:

Behalve die missies van Zero echt #$@#*$&^@#^%@$.

En als ik naar de lowrider-meeting ga, in me getunede Slamvan. Schieten al die gangs op me :angry: . Is me band lek enz. enz.

En nog 1tje: Ga ik naar me Safe House, wil ik mijn slamvan pakken, is ie opeens helemaal W-I-T <_< En ik had hem vet coole kleuren gegeven :(

Greetz

dat laatste is me ook al overkomen echt [/u][/i][/b]vervelend!!! :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

ben je mooi aan het stunten en vliegen met die stuntplane, komt die grond toch wel erg dichtbij :angry: , weg mooie stuntplane en een dikke lading van je health, of je bent gewoon helemaal de pineut en kun je weer bij een ziekenhis beginnen

(moet trouwens zeggen dat die rode rook uit die stuntplane wel errug vet is :lol: )

Link to comment
Delen op andere websites

ben je mooi aan het stunten en vliegen met die stuntplane, komt die grond toch wel erg dichtbij :angry: , weg mooie stuntplane en een dikke lading van je health, of je bent gewoon helemaal de pineut en kun je weer bij een ziekenhis beginnen

(moet trouwens zeggen dat die rode rook uit die stuntplane wel errug vet is :lol: )

Goed optrekken is de bootschap

(Eerst wel leren vliegen he!)

<_< B)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...