tobi_ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Moet je goed opletten met saven he Bijvoorbeeld: de bovenste savegame voor zonder cheats en de onderste voor met cheats... dan vergis je je ook niet Reageren
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 het is behoorlijk frustrerend als je bv een slamvan jat in LV, vevolgens laat ombouwen in LS, daarna zet je hem in een garage in SF, je saved, opend je garage en...........hij is wit in plaats van de mooie vlammen die je erop had laten zetten voor een aardig bedrag. :blink: Reageren
Hi-duh2 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 ik had 3 missies gedaan die in de backcountry waarbij je elke keer kij ver moet reizen kwas in sanfierro rond aant hangen toen naar lossantos geweest voor de gein toen wouk gaan saven kiep men comp vast <_< Reageren
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 Ik vond die missie met die wapens stelen van de generaal wel cut je moest elke keer bukken ik speelde het op de xbox bij mijn hij kon er niks van het is ook wel irietant bukken bij de xbox :lol: B) Reageren
J.V.D Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 bij mijn vriend oops :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :gtasign: :music: :music: :embarassed: :ph34r: Reageren
rakker Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Geplaatst: 7 juli 2005 mijn vervelendste moment was dat ik gta 2 weken moest missen omdat ik proefwerkweek had... :unsure: :unsure: Reageren
Sergio1991 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Ik vond die missie met die wapens stelen van de generaal wel cut je moest elke keer bukken ik speelde het op de xbox bij mijn hij kon er niks van het is ook wel irietant bukken bij de xbox :lol: B) Ps2 is beter==>GOEDE CONTROLS! ==>MOOI BEELD! Reageren
Sergio1991 Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 Kheb dit niet zelf meegemaakt maar wel gezien bij een vriend: CJ ging gaan dansen met Denise(hij had 98%) Ze gaan terug naar buiten en wordt denise dootgeschoten door die Ballas peetjes==>Denise nooit meer terug gezien!!!!!!!!!! :blink: Reageren
boardah Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 oh das wel balen ik vind die free fall missie echt irri!!! :ph34r: Reageren
Big Boss Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 vliegen in de desert: gewoon niet doen! ofwel knal je tegen een rots op, stort je neer op de dam, of in het water, ofwel vlieg je boven area 69 (area 51 in het echt) BOEM, BOEM...BOOOEEM! :angry: Reageren
vincent M Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) heb er 3 dat me chick me dumde me muis dood ging toen me pizza laats op de grond viel terweil ik tot 12 uur ofzow op me pa en ma moest wachtenj en ik had geen eten meer verder in huis boehoe oeeeeh jvd je poste dubbel stout hoor Bewerkt: 8 juli 2005 door vincent M Reageren
Renne Geplaatst: 8 juli 2005 Rapport Geplaatst: 8 juli 2005 (bewerkt) Wat heeft dat met Sa te maken??En probeer wat minder te spammen. Ontoppic: De missie N.O.E. en big smoke vermoorden.Vond ik echt niet leuk. Bewerkt: 8 juli 2005 door Renne Reageren
ariejanus Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 Dat je ineens 5 sterren 8er je aazn krijgt. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 ik vind het ambetants de moeilijke missies !! en ook als je bv met je savegame bezig bent en je pikt een auto dat er dan politie achter u aan zit en je mag geen cheats gebruike!! Reageren
Caltson Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 3 augustus 2005 de moeilijkste missie en de frustrerende missie was farwell my love met die rotwagen en de emotioneelste vond ik end of the line..was er kapot van Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.