GTA-Sheep Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Een "vervelendste moment" topic is denk ik al een keer of 6 langsgekomen hier, dus ik voeg deze samen met de eerste die ik tegenkwam. Vriendelijk verzoek toch heel even door de topics heen te lopen alvorens een nieuwe aan te maken..... Overigens was mijn vervelendste moment level 11 bij de ambulancemissies met nog 2 mannetjes te gaan. Ik kom de hoek om, wil elegant stoppen maar rij over het kereltje heen. Mannetje dood, ambulancemissie gefaald en een geirriteerde GTA-Sheep . Maar voor de rest alleen maar plezier met SA...... Reageren
XboxGta Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Ik vind het het vooral vervelend als je met een missie of iets belangrijks bezig bent, en dan bots je tegen een auto, bots je nog eens en nog eens, en als je je wilt draaien bots je nog eens ... Zoiets vind ik ZEER vervelend Reageren
Ben007 Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 De missies van Zero waren voor mij echt zenuwslopend en vervelend ! Uren heb ik aan die missies gespendeerd. Uiteindelijk is het me gelukt met veel geluk Reageren
BigBabou Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) o jeej. ik ga vanavond die missies doen... word nu al bang van alle posts hier. (hoewel ik bijna nooit missies fail) het zijn rc missies toch? zijn ze vergelijkbaar met de rc missies uit gta3? voorlopig meest irritant was: lange moeilijke missie doen, daarna nog ff wat fotootjes schieten voordat ik ga saven, en dan iets onbenulligs fout doen, zoals een legerbasis inlopen (het hek stond toch open!) Bewerkt: 1 augustus 2006 door BigBabou Reageren
RobertSA Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 (bewerkt) De badlands was één grote hel....O ja en Zero mag niet ontbreken, veel succes BigBabou! Bewerkt: 1 augustus 2006 door robertsa Reageren
ASPHALT Geplaatst: 1 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 1 augustus 2006 Mijn vervelendste moment: Ik heb net zo iets als Sheep meegemaakt. Ik was Paramedic aan het doen en ik was bij level 12 komt er opeens een auto de hoek om gescheurd die vluchtende was voor de politie. Hij rijd net langs lang het mannetje *bonk* ik denk pfffff...... kant je boord. Komt de politie ranger om de hoek....... Splat mannetje dood . Dan denk je toch ook (...) politie . Jongens die laatste missie van Zero is toch leuk ? Die 1e en vooral de 2e niet maar de laatste wel . Reageren
BigBabou Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 ....O ja en Zero mag niet ontbreken, veel succes BigBabou! dank je. ik vond ze niet echt moeilijk. ik had wel eerst even mijn controls geredefined, dus misschien dat dat het daarom op de pc makkelijker maakt. ik vond het trainen van je longinhoud irritanter. sowieso zijn er wel verschillen in moeilijkheidsgraad tussen de pc en de console, door de besturing. Reageren
Dynamic Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 2 augustus 2006 Mijn vervelendste moment is... MISSION FAILED Dat zijn de 2 irritantste woorden van SA. Ik haat ook met SA:MP(woord bij gta ) dat mijn broer zegt: ''kom bij me in de auto,, dan heb ik natuurlijk een zak vol geld dan knalt ie me dood Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.