spacebook Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Hallo. Weten jullie misschien hoe het komt dat je alleen maar een paintjob kan kiezen bij de garage in het westen in san fierro? Is dat zo omdat alle garages andere mogelijken hebben?? Ik snap er echt niets van :S:S groetjes niels Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 Je kan bij die shop ik weet de naam even niet meer wel meer dan paint job doen hoor maar er zijn drie soorten tunings garage ik noem ze even op: De straat racers shop in het westen van San Fierro, de lowriders shop en de normale waar je alleen maar vier dingen kan doen daar zijn er vier van. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Hallo.Weten jullie misschien hoe het komt dat je alleen maar een paintjob kan kiezen bij de garage in het westen in san fierro? Is dat zo omdat alle garages andere mogelijken hebben?? Ik snap er echt niets van :S:S groetjes niels Dit komt omdat niet elke auto gemod kan worden, en omdat ook niet elke auto dezelfde paintjobs, wielen etc. kan krijgen. Dit verschilt weer per auto, bij de lowriders bijvoorbeeld kun je mooie paintjobs doen, bij de gewone auto's kan dit weer niet. En het kan ook aan de shop liggen, je hebt Transfender, Low Low Co en Wheel Arch Angels. Bij de laatste 2e kun je paintjobs doen, bij Low Low Co kun je lowriders een nieuwe paintjob geven bij Wheel Arch Angels kun je dat doen bij Race auto's. Check >deze< kaart voor de modshops. Bij de Oranje bol vind je Low Low Co, bij de rode Transfender en bij de gele Wheel Arch Angels. Bewerkt: 31 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
ASPHALT Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 (bewerkt) Bij TransFender kun je idd alleen maar je auto een andere kleur geven. Te Tunen: Bijna wagens die je niet in een van de onderstaande modshops kunt Tunen. Bij Wheels Arch Angels (deze bedoel jij) kun je Paintjobs kiezen en deze veranderen van kleur doormiddel van een andere Kleur te kiezen. Ook kun je een auto overspuiten zonder paintjob. Te Tunen: Elegy Flash Jester Sultan Uranus Bij Loco Low CO. kun je bij de Savanna, Remington en Slamvan een Paintjobs kiezen. Deze Paintjobs zijn niet te veranderen doormiddel van een andere kleur kiezen. Wel kun je geen Paintjob kiezen en gewoon de auto een andere kleur geven. Te Tunen: Blade Remington Broadway Savanna Slamvan Tornado Voodoo EDIT: Ja hoor alweer te laat ASPHALT Bewerkt: 31 juli 2006 door ASPHALT Reageren
moechy Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Geplaatst: 31 juli 2006 of als je alleen een paintjob wilt moet naar pay&spray gaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.