Jump to content

Wanted Stars


Phate

Recommended Posts

Hallo allemaal!

Ik speel GTA Vice City op de PS2, en wil graag weten hoe ik aan zes Wanted Stars kom. Ik heb

de cheatcode voor meer sterretjes al geprobeerd, maar hoger dan vijf gaat die niet. Heeft iemand enig idee

hoe ik er toch zes kan krijgen?

Phate

Btw, ik heb ook al geprobeerd om met vijf sterren een heleboel burgers en agenten neer te schieten. Geen resultaat. :(

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet eerst de missie Rub Out doen dan kan je zes sterren krijgen dus als je verder in de storyline zit veel succes. Als je hulp nodig hebt check dan wikigta. Ps: Welkom op het forum. :cya:

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Hey welkom op het forum :cya:

6 sterren halen is inderdaad lastig, in het begin kan je maximaal 4 sterren halen, als alle eilanden open zijn kun je 6 sterren krijgen.

Als je snel 6 sterren achter je aan wilt hebben voer dan de wapenset 2 code in (R1, R2, L1, R2, Left, Down, Right, Up, Left, Down) Hierdoor krijg je de Minigun, dit is een erg krachtig wapen, schiet dan gewoon op alles wat levend is of wat beweegt, op het laatst moet je wel zes sterren krijgen. Het is handig om bijvoorbeeld met een Helikopter op een dak te landen (niet te hoog) en vanaf daar alles beschieten wat je schiet, hierdoor heb je minder kans om geraakt te worden, en kan je je vijanden makkelijk raken.

Succes ermee!

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet in de Donut winkel gaan staan (tegenover het politiebureau) en overval die donutshop..

Je hebt dan 3 sterren... vanaf nu schiet je iedereen (en auto's ) die in de deuropeningen (let op het zijn er 2) verschijnt neer... als je dit een tijdje vol houd heb je zo 6 sterren.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je de malibuclub ingaat en je gooit een handgranaat in het midden van de dansers, dan heb je ook al vier sterren, ga hierna weer naar buiten en dan weer naar binnen (alle mensen leven weer) gooi dan weer een handgranaat voor 5 sterren, herhaal dit nogmaals voor zes sterren.

Zelf haal ik meestal zes sterren bij ocean view: Ga buiten met een motorzaag net zolang de mensen zagen tot je een wanted level hebt van 2 sterren, ga hierna naar binnen en schiet van binnen uit de politities dood met een sniper, zo krijg je ook snel sterren erbij en de politie komt bijna nooit naar binnen.

Als je krap komt te zitten met je levens, save de game dan (je hebt weer volle health) en als je al tien of meer hidden packages hebt gevonden kun je boven ook armor pakken.

Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...