Jump to content

Death Row


Phate

Recommended Posts

Hey!

Ik heb in de walktrough gelezen dat je bij de missie Death Row, gewoon een kogelvrije auto moet pakken, en helemaal door moet rijden naar de loods. Dan moet je alle mannetjes in de loods neerschieten om dan Lance in te laten stappen? Dit heb ik al geprobeerd, weliswaar niet met een kogelvrije auto, maar ik was wel in de loods, en toen ik iedereen had doodgeschoten kwamen alle mannetjes die ik net gepasseerd was met mijn auto gewoon de loods binnenrennen...

Iemand enig idee hoe het dan wel moet? Want op deze manier gaat het niet lukken... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb in de walktrough gelezen dat je bij de missie Death Row, gewoon een kogelvrije auto moet pakken, en helemaal door moet rijden naar de loods. Dan moet je alle mannetjes in de loods neerschieten om dan Lance in te laten stappen? Dit heb ik al geprobeerd, weliswaar niet met een kogelvrije auto, maar ik was wel in de loods, en toen ik iedereen had doodgeschoten kwamen alle mannetjes die ik net gepasseerd was met mijn auto gewoon de loods binnenrennen...

Iemand enig idee hoe het dan wel moet? Want op deze manier gaat het niet lukken... :duh:

Ik heb deze missie altijd gehaald door met een helikopter vanaf de Malibu Club naar de Junkyard te vliegen, en daar alle vijanden neer te schieten. Dan laat je Lance in de helikopter stappen, vlieg je naar de aangegeven plaats, en klaar is de missie.

Veel succes! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een andere manier is vind 90 hidden packages en je krijgt een tank steel die tank en rij naar een garage save en start de missie met een tank rij de yunkyard binnen en schiet iedere gangster dood met het kanon van de tank bevrijd Lance. Stap daarna in de tank en rij naar het ziekenhuis.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

Hey!

Ik heb in de walktrough gelezen dat je bij de missie Death Row, gewoon een kogelvrije auto moet pakken, en helemaal door moet rijden naar de loods. Dan moet je alle mannetjes in de loods neerschieten om dan Lance in te laten stappen? Dit heb ik al geprobeerd, weliswaar niet met een kogelvrije auto, maar ik was wel in de loods, en toen ik iedereen had doodgeschoten kwamen alle mannetjes die ik net gepasseerd was met mijn auto gewoon de loods binnenrennen...

Iemand enig idee hoe het dan wel moet? Want op deze manier gaat het niet lukken... :duh:

Dat moet je juist niet doen. Je moet gewoon een snelle auto nemen want je zit aan een soort tijdslimiet verbonden. Verder is het handig genoeg munitie mee te nemen! Zodra je de straat ingaat waar je moet zijn, kun je even wat afremmen en dan niet te dichtbij de 2 man komen die daar op wacht staan, ga wel zo staan da je hunt kunt dooschieten. Schiet hun dan neer, en loop dan verder. Er staat een auto en er loop een wacht bij, schiet hem ook neer. Nu je recht voor je kijkt naar de loods zl je heel wat mannetjes zien, als je begint te schieten zullen ze op je af komen. Probeer dus zoveel mogelijk dekking te zoeken en zoveel mogelijk headshots te schieten, dit kun je doen door op hun hoofd te richten. Boven op de machines staan ook nog mensen, dus kijk wel goed uit. als je voor de loods staat staan daar ook nog wat mensen schiet hen ook neer, pas wel op dat je Lance niet dooschiet, anders moet je overnieuw beginnen. Als je Lance bevrijd hebt pak dan de auto naast de loods, en rij weg. Zodra je door de pport bent zullen er auto's achter je aan komen. Trek je er niet veel van aan, en ga geen gekke dingen doen. Ze knallen steeds ergens tegenaan waardoor jij genoeg tijd hebt om weg te komen. Succes! :)

Link to comment
Delen op andere websites

:cya:

Een paar andere leden hebben weliswaar al gereageerd, maar toch ga ik je nog wat tips geven om deze missie te halen. Ik had in het begin ook vast bij deze missie, maar ging toen naar downtown en pakte daar de politie-helikopter op het dak van het politiekantoor, dat te bereiken valt via een trap in het steegje ernaast. Daarna vlieg je naar de Malibu Club, en zet de helikopter klaar. Loop vervolgens in de rode marker, en begin de missie; Stap in de helikopter en vlieg zosnel mogelijk naar de yunkyard, omdat je met een heli vliegt zal je er binnen de minuut zijn, waardoor Lance nog heel veel energie heeft. Land met de helikopter naast de hangar, en schiet alle mensen dood die naar je toelopen, en ga je de hangaar binnen. Ga echter eerst bij de rand van de ingang staan, en schiet alle zichtbare dieners van Diaz neer, bevrijdt Lance en gaat even verderop in de vuilniskar zitten. Ik raad je de Sentinel niet aan, want hij slingert snel van de weg vanwege de Porsches die hard beuken op je, en dit probleem kan je voorzien met de sterke vuilniskar, waardoor de Porsches snel de weg af slingeren en je ze kwijt bent. Rij nu rustig naar het ziekenhuis, en de missie is gedaan. Nu zal je "Rub Out" kunnen doen, waarvan de marker op Startfish Island staat, bij de ingang van Diaz' huis en je hem gaat wreken vanwege zijn verraad, wat Lances broer zijn leven heeft gekost..

Veel plezier ! :)

Velaro. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik denk dat ik maar gewoon met de heli naar binnen vlieg, want al die mannetjes dood maken wordt niks... ;)

Ik wist trouwens niet eens dat je ook nog een politieheli kon kapen, ik kon alleen die nieuwshelikopter vinden... Ik zal het proberen met de heli, maar hoe bevrijd je hem dan? Want als ik op hem afloop gebeurt er niets...

Bewerkt: door Phate
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal voor jullie reacties! Ik denk dat ik maar gewoon met de heli naar binnen vlieg, want al die mannetjes dood maken wordt niks... ;)

Ik wist trouwens niet eens dat je ook nog een politieheli kon kapen, ik kon alleen die nieuwshelikopter vinden... Ik zal het proberen met de heli, maar hoe bevrijd je hem dan? Want als ik op hem afloop gebeurt er niets...

Je hoeft niet persee met de Police Maverick, je kan ook met een andere heli gaan, als je toch de Police Maverick wilt hebben moet je even op mijn kaartje kijken:

police2mazf9.jpg

Hij bevind zich dus in Downtown van Vice City.

Je kan hem pas bevrijden als alle vijanden in de loods dood zijn, daarna moet je gewoon naar hem toe lopen en je zal hem bevrijden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet wel waarom. Als je de missieomschrijving van Death Row goed had doorgelezen, dan kon je lezen dat je alle gangsters in de loods moet vermoorden om Lance te kunnen bevrijden.

Ik zal je nog wat tips geven. Ik had deze missie gehaald zonder gebruik te maken van de helikopter. Nadat ik The Malibu Club verliet en wegreed in een snelle wagen, zorgde ik er voor dat ik vlakbij die gangsters stopte. Ik mikte vol op hun auto om tijd te winnen. Daarna ging ik alle gangsters neerschieten om munitie en geld te verzamelen. Als je Lance heb bevrijdt dan staat meestal maar een wagen klaar. Dat is een Sentinel om de hoek van de loods, maar soms staat er ook een Trashmaster klaar. Als die twee wagens klaar staan dan kan ik je aanbevelen om de Trashmaster te kiezen, omdat deze wagen tegen een stootje kan. Als je goed ben in het afschudden van snelle wagens en je kent de omgeving goed, dan kun je de Sentinel kiezen. Bedenk wel dat een Comet een hoge startsnelheid heeft dan een Sentinel. Met een Sentinel moet je de bochten goed kunnen nemen.

Edit 1: Typhoon was me al voor.

Edit 2: Veel succes met de missie.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Oke, bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik denk dat ik de missie nu wel moet kunnen halen. :)

O ja, ik had de omschrijving al gelezen, alleen ik vond het zo raar dat hij maar niet uit zijn stoel kwam toen de loods twee minuten vrij was van mannetjes. ;) Daarom besloot ik maar even te vragen of je niet in een verborgen cirkeltje moest gaan staan ofzo. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...