Jump to content

Winkels Beroven


Phate

Recommended Posts

Als je winkels wilt beroven, moet je dan gewoon achter de toonbank springen en die verkoper neerschieten, of is het de bedoeling dat je hem bijna doodslaat ofzo? Want er staat in de walktrough wel wie je moet beroven, maar hoe snap ik niet echt. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee je moet hem niet doodschieten, je loopt gewoon de winkel binnen en je pakt een pistool, dus geen mes of kettingzaag, je richt dan met het pistool op de verkoper, na een paar seconden zal hij 1 pakje met geld op de toonbank neerleggen, daarna de 2e, dan de 3e en als laatst de 4e. [Let op: Blijf op hem richten, als je hem niet meer op hem richt zal hij het alarm aflaten gaan] Als je het alle pakjes hebt zal je 4 sterren dus de S.W.A.T achter je aan hebben, het is dus slim om een vluchtauto neer te zetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Eigenlijk logisch als je het achteraf bekijkt... :cab: Oke, bedankt, dan ga ik weer een paar procenten verdienen. :)

Ik wil dit forum trouwens een groot compliment geven, dit is het enige forum over GTA (dat ik ken) waar je geen uren hoeft te wachten op een antwoord. Mijn complimenten! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...