Phate Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 Als je winkels wilt beroven, moet je dan gewoon achter de toonbank springen en die verkoper neerschieten, of is het de bedoeling dat je hem bijna doodslaat ofzo? Want er staat in de walktrough wel wie je moet beroven, maar hoe snap ik niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 31 juli 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 Nee je moet hem niet doodschieten, je loopt gewoon de winkel binnen en je pakt een pistool, dus geen mes of kettingzaag, je richt dan met het pistool op de verkoper, na een paar seconden zal hij 1 pakje met geld op de toonbank neerleggen, daarna de 2e, dan de 3e en als laatst de 4e. [Let op: Blijf op hem richten, als je hem niet meer op hem richt zal hij het alarm aflaten gaan] Als je het alle pakjes hebt zal je 4 sterren dus de S.W.A.T achter je aan hebben, het is dus slim om een vluchtauto neer te zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phate Geplaatst: 31 juli 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 juli 2006 Eigenlijk logisch als je het achteraf bekijkt... Oke, bedankt, dan ga ik weer een paar procenten verdienen. Ik wil dit forum trouwens een groot compliment geven, dit is het enige forum over GTA (dat ik ken) waar je geen uren hoeft te wachten op een antwoord. Mijn complimenten! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 2 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 augustus 2006 Kijk anders in dit topic, hier staat hetzelfde. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GYZIE Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Je moet wel opassen als je een winkel in loop want als je dan perongeluk op de bedinde richt dan gaat het alarm al af en dan heb je volgens mij 2 sterren!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.